origineel gepost door REDP.
origineel gepost door pipo
origineel gepost door geezer
het lijken wel 16inchers
is toch werkelijk 15 inch astra g:hmmz
anders heb ik een 15 inc op een 16 inch velg getrokken
da zalwel nie lukken hahahah
ben wel benieuwd hoe het rijd:hmmz zwaar sturen maby.maar heb ik nog niet kunnen testen nokkenas ligt er uit mist 1 belangrijk deel een nokje
dit weekeind er effe een andere in zetten.kijken of hij dan weer loopt:thumbup
Liep ie daarom in Asten op 5 cilinders ??
jep va de 4e cil is een nok geheel verdwenen en de andere bijna
en ook de stoters waren hol uitgelopen.
heb er net een andre nokkenas ingezet met nokken hahaha
alleen staat hij nu o het werk morgen effe raditeur er in en de stoters afstelen.en dan hopen dat hij weer op 6 loopt
zal wel.ben wel benieuwd hoe hij loopt.ik had geen 2,8 nok meer liggen dus nu zit er een 2,5E in.heb wel een olie kanaal in de nokkenas moeten slijpen want dat had deze nokkenas niet.:hmmz
achja zal dan iig zeker beter moete lopen als bij de andere as de kleppen maar half open gigen hahaha
origineel gepost door pipo
origineel gepost door geezer
het lijken wel 16inchers
is toch werkelijk 15 inch astra g:hmmz
anders heb ik een 15 inc op een 16 inch velg getrokken
ben wel benieuwd hoe het rijd:hmmz zwaar sturen maby.maar heb ik nog niet kunnen testen nokkenas ligt er uit mist 1 belangrijk deel een nokje
dit weekeind er effe een andere in zetten.kijken of hij dan weer loopt:thumbup
Liep ie daarom in Asten op 5 cilinders ??
jep va de 4e cil is een nok geheel verdwenen en de andere bijna
en ook de stoters waren hol uitgelopen.
heb er net een andre nokkenas ingezet met nokken hahaha
alleen staat hij nu o het werk morgen effe raditeur er in en de stoters afstelen.en dan hopen dat hij weer op 6 loopt
zal wel.ben wel benieuwd hoe hij loopt.ik had geen 2,8 nok meer liggen dus nu zit er een 2,5E in.heb wel een olie kanaal in de nokkenas moeten slijpen want dat had deze nokkenas niet.:hmmz
achja zal dan iig zeker beter moete lopen als bij de andere as de kleppen maar half open gigen hahaha