• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

c-kadett rijders..

origineel gepost door REDP.

origineel gepost door pipo

origineel gepost door geezer

het lijken wel 16inchers :o

is toch werkelijk 15 inch astra g:hmmz

anders heb ik een 15 inc op een 16 inch velg getrokken:Pda zalwel nie lukken hahahah

ben wel benieuwd hoe het rijd:hmmz zwaar sturen maby.maar heb ik nog niet kunnen testen nokkenas ligt er uit mist 1 belangrijk deel een nokje:P

dit weekeind er effe een andere in zetten.kijken of hij dan weer loopt:thumbup

Liep ie daarom in Asten op 5 cilinders ??

jep va de 4e cil is een nok geheel verdwenen en de andere bijna

en ook de stoters waren hol uitgelopen.

heb er net een andre nokkenas ingezet met nokken hahaha:P

alleen staat hij nu o het werk morgen effe raditeur er in en de stoters afstelen.en dan hopen dat hij weer op 6 loopt:P

zal wel.ben wel benieuwd hoe hij loopt.ik had geen 2,8 nok meer liggen dus nu zit er een 2,5E in.heb wel een olie kanaal in de nokkenas moeten slijpen want dat had deze nokkenas niet.:hmmz

achja zal dan iig zeker beter moete lopen als bij de andere as de kleppen maar half open gigen hahaha

origineel gepost door REDP.

origineel gepost door geezer

het lijken wel 16inchers :o

is toch werkelijk 15 inch astra g:hmmz

anders heb ik een 15 inc op een 16 inch velg getrokken:Pda zalwel nie lukken hahahah

ben wel benieuwd hoe het rijd:hmmz zwaar sturen maby.maar heb ik nog niet kunnen testen nokkenas ligt er uit mist 1 belangrijk deel een nokje:P

dit weekeind er effe een andere in zetten.kijken of hij dan weer loopt:thumbup

Liep ie daarom in Asten op 5 cilinders ??

jep va de 4e cil is een nok geheel verdwenen en de andere bijna

en ook de stoters waren hol uitgelopen.

heb er net een andre nokkenas ingezet met nokken hahaha:P

alleen staat hij nu o het werk morgen effe raditeur er in en de stoters afstelen.en dan hopen dat hij weer op 6 loopt:P

zal wel.ben wel benieuwd hoe hij loopt.ik had geen 2,8 nok meer liggen dus nu zit er een 2,5E in.heb wel een olie kanaal in de nokkenas moeten slijpen want dat had deze nokkenas niet.:hmmz

achja zal dan iig zeker beter moete lopen als bij de andere as de kleppen maar half open gigen hahaha

Hoi, heb je het stuk nok nog terug gevonden,

of is het mee gemalen en ligt het in stukjes in je blok.

nou de chroomlaag was van 2 nokken af en dan is het net schuurpapier binnen een week geen nok meer te vinden.

maar heb er vandaag en andere ingezet en nu loopt hij al stukkenbeter:thumbup

meteen even andere olie er op gedaan was ook nodig:P

maar hij is weer klaar om te rijden.

Meine ook maar even:

IMG_5781.jpg

IMG_5784.jpg

IMG_5786.jpg

IMG_5789.jpg

IMG_5795.jpg

IMG_5799.jpg

IMG_5798.jpg

IMG_5802.jpg

Van een E-kadett (hellaas niet meer) naar een B kadett (hebben we nog) naar een C king:

Ik ben hem net op wezen halen ! Had de oude eigenaar ook gevraagd de advertentie teverwijderen ! Beetje verwarrend. Wordt helemaal dol van mensen die ondertussen mailen wat hij moet kosten, of er op ingeruild kan worden enz.. ;)

origineel gepost door Bear79

Brede ATSjes eronder, plat op de weg gooien

en verder nix meer aan doen :hmmz

Greetz,

Bear

Of SR velgjes opknappen, omhoog gooien en origineel houden? :D

Ieder zijn eigen style he :angel

Patrick kom je ook naar 7num en waar

blijven de foto's van de coupe ???

Greetz,

Bear

Die kadett is ook geen onbekende van de roestduivel :P

Veel goedkope km's toegewenst :) Denk dat we een keer moeten meeten in de Bollenstreek ofzo :)

Neem ik de corsa-a + kadett-c wel mee :)

Het ergste waar de roestduivel is geweest, is toch wel de kofferbak rand, waar het rubber overheen zit denk ik zo. Op die rand na, is de rest prima op te knappen..:D

Van de week nog maar eens een avondje komen schuren en demonteren denk ik zoking:

Terug
Naar boven