[rquote=1864691&tid=8518&author=Astraman][rquote=1842628&tid=8518&author=black champion][rquote=1841302&tid=8518&author=REDP.]Een ieder mag toch zelf bepalen hoe ie zijn kadettje houdt of rijdend houd,
als Aapje hem niet op de weg had gehouden had ie al op de sloopgestaan of erger bij de hoogovens de oven in.
Soms zie je hier ( truuk ) foto's van auto's die zien er dan heel mooi uit
en als je die in het echt ziet op een meeting, schrik je van de slechte plekken.
In ons kadett clubje zitten ook mindere mooie kadetten en vaak krijgen juist die de meeste aandacht
Dusz laat wat ruimte voor iemand met een andere mening :wors
:wors:wors[/rquote]
ik zeg toch ook helemaal niet, dat ie dat niet zelf mag bepalen. ik mag toch zeker wel m'n mening geven of niet??
ik vind het lelijk.[/rquote]
Ik vind het wel wat hebben, dit is net als een oude hond. De vacht is smerig, hij stinkt, is chagerijnig, slaapt veel, loopt tergend langzaam, laat scheten en 'lui' is nog rustig uitgedrukt maar als ie je aankijkt dan vergeef je alles.[/rquote]
Lui? Dat klere ding ging gisteren op de A50 toch echt wel 160km/h op de teller (rpm's in 't rood --> 6000rpm) maar wou nog trekken

Lui? Zeker niet
Ergste is ik heb meer schik met die zwarte fixen/bezig zijn, dan met m'n City....
Je hoeft niet pietje precies iets te maken... Schots en scheef is nog goed

Is een soort van "relaxed" gevoel tijdens 't klooien/sleutelen eraan
ps, Er stond 15cm schimmel op de bijrijdersbodem/stoel @ de bovenstaande foto!