• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

c-kadett rijders..

[rquote=1842628&tid=8518&author=black champion][rquote=1841302&tid=8518&author=REDP.]Een ieder mag toch zelf bepalen hoe ie zijn kadettje houdt of rijdend houd,

als Aapje hem niet op de weg had gehouden had ie al op de sloopgestaan of erger bij de hoogovens de oven in.

Soms zie je hier ( truuk ) foto's van auto's die zien er dan heel mooi uit

en als je die in het echt ziet op een meeting, schrik je van de slechte plekken.

In ons kadett clubje zitten ook mindere mooie kadetten en vaak krijgen juist die de meeste aandacht

Dusz laat wat ruimte voor iemand met een andere mening :wors

:wors:wors[/rquote]

ik zeg toch ook helemaal niet, dat ie dat niet zelf mag bepalen. ik mag toch zeker wel m'n mening geven of niet??

ik vind het lelijk.[/rquote]

Ik vind het wel wat hebben, dit is net als een oude hond. De vacht is smerig, hij stinkt, is chagerijnig, slaapt veel, loopt tergend langzaam, laat scheten en 'lui' is nog rustig uitgedrukt maar als ie je aankijkt dan vergeef je alles.

[rquote=1864691&tid=8518&author=Astraman][rquote=1842628&tid=8518&author=black champion][rquote=1841302&tid=8518&author=REDP.]Een ieder mag toch zelf bepalen hoe ie zijn kadettje houdt of rijdend houd,

als Aapje hem niet op de weg had gehouden had ie al op de sloopgestaan of erger bij de hoogovens de oven in.

Soms zie je hier ( truuk ) foto's van auto's die zien er dan heel mooi uit

en als je die in het echt ziet op een meeting, schrik je van de slechte plekken.

In ons kadett clubje zitten ook mindere mooie kadetten en vaak krijgen juist die de meeste aandacht

Dusz laat wat ruimte voor iemand met een andere mening :wors

:wors:wors[/rquote]

ik zeg toch ook helemaal niet, dat ie dat niet zelf mag bepalen. ik mag toch zeker wel m'n mening geven of niet??

ik vind het lelijk.[/rquote]

Ik vind het wel wat hebben, dit is net als een oude hond. De vacht is smerig, hij stinkt, is chagerijnig, slaapt veel, loopt tergend langzaam, laat scheten en 'lui' is nog rustig uitgedrukt maar als ie je aankijkt dan vergeef je alles.[/rquote]

Lui? Dat klere ding ging gisteren op de A50 toch echt wel 160km/h op de teller (rpm's in 't rood --> 6000rpm) maar wou nog trekken :D Lui? Zeker niet :)

Ergste is ik heb meer schik met die zwarte fixen/bezig zijn, dan met m'n City....

Je hoeft niet pietje precies iets te maken... Schots en scheef is nog goed :) Is een soort van "relaxed" gevoel tijdens 't klooien/sleutelen eraan :)

coupe.jpg

ps, Er stond 15cm schimmel op de bijrijdersbodem/stoel @ de bovenstaande foto!

SNC10063.jpg

[rquote=1860229&tid=8518&author=Pat70]Die is echt heel mooi Spijk ! Alleen maar lof :thumbup

Zijn dat trouwens smoor velgen die eronder zitten ?[/rquote]

lijk mij, serieus verbreed sr velgjes te zijn

staan em vet

[rquote=1865301&tid=8518&author=cruez][rquote=1860229&tid=8518&author=Pat70]Die is echt heel mooi Spijk ! Alleen maar lof :thumbup

Zijn dat trouwens smoor velgen die eronder zitten ?[/rquote]

lijk mij, serieus verbreed sr velgjes te zijn

staan em vet[/rquote]

denk dat hij de foto erboven bedoeld

die babyblauwe sedan

[rquote=1870594&tid=8518&author=Aapje]Nieuwe hyp, show je Kadett-C met fiets op de trekhaak:

SNC10096.JPG
[/rquote]

imperial is leuk maar dit word het hem denk ik niet

:angel

[rquote=1870594&tid=8518&author=Aapje]Nieuwe hyp, show je Kadett-C met fiets op de trekhaak:

SNC10096.JPG
[/rquote]

zou de fiets een slagje kleiner nemen, nu lijkt je kadett zo klein:jerry

een paar foto's van mijn c-coupé. van de winter druk geweest met een motorombouw naar 2.2, en nog een hoop andere dingen vervangen. nu moet ie eigenlijk in de toekomst alleen een keer over geblazen worden.

DSCF1178.jpg

DSCF1181.jpg

DSCF1183.jpg

DSCF1184.jpg

Stuk mooier afgewerkt die knipperlicht huizen Joep :)

Leuk puntje voor Paullus op de zondagmiddag, 't oranje plastic zwart spuiten achter z'n knippers :)

@petrolhead wrote:@REDP. wrote:Hoi Petrolhead,

de et waarde staat in het midden bij de wielbouten,

daar staat ook ATS en 7J en de E of ET,

ik had eens gekeken, en kon het niet zo goed zien maar zit denk ik rond de et 23 of 28 maar door de coating kon ik dat zo snel niet zien.

Hoi Ik heb hier zelf et 20 en et 28 ik denk dat die van jou dan ook et 28 hebben

Wedden dat je niet klaar bent? Massa kabel ligt los :D

Erg nice hoor :) alles ziet eruit alsof 't gloednieuw is :)

Ben niet weg van 't traanplaatje, maar 't gaat wel...

Je mist alleen wel een rubber rond je gaspedaal/hefboom geval. Deze leunt op je schutbord in rust positie. Daar hoort een rubbertje rond 't ding tegen beschadiging van je schutbord. (toevallig gister zelf 1tje zitten opzoeken voor m'n eigen kadett-c daarom valt 't mij op)

hahaha lachen hoor massa kabel licht inderdaad nog los

en rubbertje heb ik nooit gehad en ook nooit gemist maar kan er wel een stukje brandstof slang rond doen maar dan moet ik de lengte van de gas stang van de weber weer veranderen kijk wel even:hmmz

Terug
Naar boven