groene ?...dat is alleen een gevertje voor de toerental.
groen is dus geen input voor de bobine, maar output?
zijn de zwarte draadjes die uit de injectorrail komen goed aangesloten op de bobine?
heeft dit invloed op de werking van de bobine, of op de brandstofinspuiting? En zitten die direct verbonden met elkaar?
voor de rest goed de massa's nakijken...eventueel een extra draad vanaf je dynamosteun ( want die hangt in de teflon ) naar de achterkant van je kop trekken ( er zit daar een uitsparing waar je een bout in kan draaien voor de kabelbevestiging )
Jimmy, dat is jouw taak... even kijken jonge :jerry
...ook even een andere bdp sensor proberen.inwendige kabelbreukjes komen zelfs in nieuwe kabels voor ......
de buitenmantel van de sensor ligt bloot op een klein deel, maar lijkt niet beschadigd. Ik heb nog ergens een SEH liggen, heeft die dezelfde sensor?
Testwaarden van de bpd ? Is dit gelijk aan de inductieve implusgever ? :') Kan in men werkplaatsboek geen BPD sensor vinden. die inductieve implusgever ( waarvan ik denk dat et em is ) is 0.5 - 1.6 Kilo Ohm
Geen idee of het dezelfde is...

. Waartussen is deze weerstand gemeten? Op de stekker zitten 3 aansluitpunten.
Bedankt voor de reacties :thumbup We komen er wel
PS Heeft er toevallig hier iemand de AUTODATA CD'S te koop? Ik heb ze ooit in mijn bezit gehad, maar kan ze niet meer vinden. TIS heb ik al wel, maar de werking snap ik niet :hmmz