• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Calibra Turbo 360PK

ik ben afgelopen zaterdag voor het eerst bij niels geweest

natuurlijk even deze auto bekeken

erg mooie auto en SUPER werk ziet er allemaal heel goed uit

denk dat als je hem ophaalt een big smile :D heb en geniet ervan !!!!

ik ben afgelopen zaterdag voor het eerst bij niels geweest

@16VCalibra wrote:Nee die blijft zo....

Nee natuurlijk niet haha, die is gepoedercoat, gaat er pas op als alles af is gebouwd ivm beschadigingen ;).

Groetjes Ram

ow dacht al ziet er wel dik uit

@16VCalibra wrote:Nee die blijft zo....

Nee natuurlijk niet haha, die is gepoedercoat, gaat er pas op als alles af is gebouwd ivm beschadigingen ;).

Groetjes Ram

ow dacht al ziet er wel dik uit

Hehehe dankjewel!

Die bigsmile gaat wel lukken, mn Calibra is mijn trots :D !!!

Groetjes Ram

@bossy wrote:ik ben afgelopen zaterdag voor het eerst bij niels geweest

Hehehe dankjewel!

Die bigsmile gaat wel lukken, mn Calibra is mijn trots :D !!!

Groetjes Ram

@bossy wrote:ik ben afgelopen zaterdag voor het eerst bij niels geweest

Vandaag nog een paar delen bijbesteld die ik miste, moet nu als het goed is het laatste zijn. Met een beetje geluk heb ik het morgen al binnen! Miste nog een aantal aansluitingen en wat slangen.

Vandaag beetje pruts en piel werk gedaan, van beugeltjes maken tot kabels wegwerken.

Kleppendeksel weer opgehaald van de coater, helaas is de kleur in het echt toch anders uitgevallen dan in het kleuren programma. Nog maar even kijken wat we daar mee doen.

twenterand2011071100223.jpg

De originele koelfan bleek niet meer te passen, daarom maar even een ander model er op gezet.

twenterand2011071100225.jpg

twenterand2011071100227.jpg

twenterand2011071100228.jpg

Gelijk de bedrading klaar gemaakt zodat ik daar niet meer bij hoef later

twenterand2011071100229.jpg

Nieuwe olieaanvoer van de turbo gemaakt, gelijk op de motor vastgezet met een paar slang houders

twenterand2011071100230.jpg

Vandaag nog een paar delen bijbesteld die ik miste, moet nu als het goed is het laatste zijn. Met een beetje geluk heb ik het morgen al binnen! Miste nog een aantal aansluitingen en wat slangen.

Vandaag beetje pruts en piel werk gedaan, van beugeltjes maken tot kabels wegwerken.

Kleppendeksel weer opgehaald van de coater, helaas is de kleur in het echt toch anders uitgevallen dan in het kleuren programma. Nog maar even kijken wat we daar mee doen.

twenterand2011071100223.jpg

De originele koelfan bleek niet meer te passen, daarom maar even een ander model er op gezet.

twenterand2011071100225.jpg

twenterand2011071100227.jpg

twenterand2011071100228.jpg

Gelijk de bedrading klaar gemaakt zodat ik daar niet meer bij hoef later

twenterand2011071100229.jpg

Nieuwe olieaanvoer van de turbo gemaakt, gelijk op de motor vastgezet met een paar slang houders

twenterand2011071100230.jpg

Klepdeksel mag zo blijven vind em wel wat hebben :hmmz. Hoop alleen dat Niels een zwarte olievuldop voor me heeft of kan regelen, geel gaat em niet meer staan eh denk ik :D.

Kan weer lekker slapen vanavond hahaha!!!

Groetjes Ram

Klepdeksel mag zo blijven vind em wel wat hebben :hmmz. Hoop alleen dat Niels een zwarte olievuldop voor me heeft of kan regelen, geel gaat em niet meer staan eh denk ik :D.

Kan weer lekker slapen vanavond hahaha!!!

Groetjes Ram

Tering, sexy hoor :)

Wat betreft die oliedop: op ebay staan ze regelmatig in chrome variant. Past er vast ook wel bij.

Tering, sexy hoor :)

Wat betreft die oliedop: op ebay staan ze regelmatig in chrome variant. Past er vast ook wel bij.

Mooi spul allemaal :agent

Ik denk dat ik je vaak ga zien rijden in Den Haag =P zeker bij de binck wasboxen haha (waar jouw foto is genomen =P)

Heb em al 2.5 jaar nu hehehe. Foto is niet genomen bij de binckhorst maar bij de mcwash bij de dekkershoek :p.

@ mckaamos: klopt zie ik ook vaak langs komen in het chroom of goud. echter vraag ik me af hoelang het zo mooi gaat blijven zonder dat het zal verweren...

Groetjes Ram

Terug
Naar boven