• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Carglass

[rquote=1871648&tid=142945&author=testdrive]

ik vind het altijd nog appart dat carglass keihard durft te zeggen dat na het repareren van een sterretje je er echt helemaal niks meer van ziet.

[/rquote]

idd, er is altijd een klein wit puntje te zien na het reparen van het sterretje.

Toevallig vandaag een nieuwe voorruit laten plaatsen en, eerlijk is eerlijk, het is goed gedaan...

Ik heb meer problemen met die "tentje op de parkeerplaats gasten" die willekeurige mensen aanspreken en op zoek gaan naar sterretjes. Hoogst irritant!

mn pa heeft daar eens de ruiten laten graveren

wat denk je....... het kenteken er verkeerd ingezet.

ja helaas meneer hier kunnen we niets meer aan doen. het zit er nu eenmaal in. en ja de ruiten vervangen is niet aan ons

:argue:argue

gelukkig kijk ik niet veel maar deze zenders dus krijg het niet mee.

ik ben de prijzen ook een beetje zat :P 93 euro voor een sterretje.. ik ga toch maar ff verzekerd zijn voor glasschade :P

Een ruit in je ster...of een ster in je ruit...

Maakt niet uit de jongens van carglass vullen hem wel...

Die lui doen zo overdreven nep de reclame's jakkiebakkie.

[rquote=1871940&tid=142945&author=RonaldH]Ik mag niet eens meer naar carglass van de verzekering,zeker te duur [/rquote]

Nee, ze krijgen te weinig provisie !!

Rik

[rquote=1872029&tid=142945&author=Fearless]Een ruit in je ster...of een ster in je ruit...

Die lui doen zo overdreven nep de reclame's jakkiebakkie.[/rquote]

Vooral ook met als zo'n klant de portomonee trekt :') Alsof je zoiets laat doen zonder dat je weet wat het kost, of je het moet betalen en of je er misschien wel voor verzekerd bent.

[rquote=1871648&tid=142945&author=testdrive]

ik vind het altijd nog appart dat carglass keihard durft te zeggen dat na het repareren van een sterretje je er echt helemaal niks meer van ziet.

[/rquote]

idd, er is altijd een klein wit puntje te zien na het reparen van het sterretje.

Toevallig vandaag een nieuwe voorruit laten plaatsen en, eerlijk is eerlijk, het is goed gedaan...

Ik heb meer problemen met die "tentje op de parkeerplaats gasten" die willekeurige mensen aanspreken en op zoek gaan naar sterretjes. Hoogst irritant!

ik ben de prijzen ook een beetje zat :P 93 euro voor een sterretje.. ik ga toch maar ff verzekerd zijn voor glasschade :P

Een ruit in je ster...of een ster in je ruit...

Die lui doen zo overdreven nep de reclame's jakkiebakkie.

[rquote=1872029&tid=142945&author=Fearless]Een ruit in je ster...of een ster in je ruit...

Die lui doen zo overdreven nep de reclame's jakkiebakkie.[/rquote]

Vooral ook met als zo'n klant de portomonee trekt :') Alsof je zoiets laat doen zonder dat je weet wat het kost, of je het moet betalen en of je er misschien wel voor verzekerd bent.

[rquote=1872131&tid=142945&author=BlackSapphire]me moeder int begin toen ze haar citroen c3 had nieuwe voorruit 300euro :o kweet niet dat da bij citroen was of carglass.[/rquote]mja met derin zetten denks ? opzich geen gekke prijs lijkt me..

Terug
Naar boven