• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Conrad Euregio Rally en Twente Short Rally 5 & 6 November 20

rally1.jpg

rally2.jpg

rally3.jpg

rally4.jpg

rally5.jpg

rally6.jpg

rally7.jpg

rally8.jpg

rally9.jpg

rally10.jpg

rally11.jpg

rally12.jpg

rally13.jpg

rally14.jpg

onboard) Beelden van Team Renotuning:

De promo / opwarmer:

kp1:

kp2 incl beelden van een onfortuinlijke focus (119):

kp6:

19e algemeen in de rallysprint en 1e in hun klasse (divisie 3)

rene1.jpg

onboard) Beelden van Team Renotuning:

De promo / opwarmer:

kp1:

kp2 incl beelden van een onfortuinlijke focus (119):

kp6:

19e algemeen in de rallysprint en 1e in hun klasse (divisie 3)

rene1.jpg

ook ik was van de partij met 'onze' (sorry)BWM 325i

helaas met minder goede afloop op KP7

ik werd gebeld door onze navigator met de mededeling dat ze op het dak lagen?!

wij zijn er snel heengereden en na 15min belde hij de ze alweer onderweg waren na de service!

en ja,zwaar rokend en met totaal aan flarden gescheurde band en 3 kwart velg kwamen ze binnen gehobbeld.

na 45 min de hoop opgegeven omdat we zelfs met een pers de achterste draagarm niet meer recht kregen dus uitrijden te gevaarlijk was.(en het eigenlijk alleen nog maar om uitrijden ging)

door een schuiver zijn ze met de carterplaat en het linkerachterwiel bijna tegelijk tegen die witte blokken(foto 2) aangegleden waardoor de beemer omsloeg.

al met al een iets minder Rally weekeind achter de rug dus!

het voordeel is dat de schade eigenlijk nog best meevalt voor hetgeen wat is gebeurt.dus het is goed te repareren.

volgend jaar weer lekker DWARS!!!!

voor:

DSC_7907.jpg

tijdens:

391980_280829991957904_100000927153840_832827_165289742_n.jpg

na:

IMAG0315.jpg

ook ik was van de partij met 'onze' (sorry)BWM 325i

helaas met minder goede afloop op KP7

ik werd gebeld door onze navigator met de mededeling dat ze op het dak lagen?!

wij zijn er snel heengereden en na 15min belde hij de ze alweer onderweg waren na de service!

en ja,zwaar rokend en met totaal aan flarden gescheurde band en 3 kwart velg kwamen ze binnen gehobbeld.

na 45 min de hoop opgegeven omdat we zelfs met een pers de achterste draagarm niet meer recht kregen dus uitrijden te gevaarlijk was.(en het eigenlijk alleen nog maar om uitrijden ging)

door een schuiver zijn ze met de carterplaat en het linkerachterwiel bijna tegelijk tegen die witte blokken(foto 2) aangegleden waardoor de beemer omsloeg.

al met al een iets minder Rally weekeind achter de rug dus!

het voordeel is dat de schade eigenlijk nog best meevalt voor hetgeen wat is gebeurt.dus het is goed te repareren.

volgend jaar weer lekker DWARS!!!!

voor:

DSC_7907.jpg

tijdens:

391980_280829991957904_100000927153840_832827_165289742_n.jpg

na:

IMAG0315.jpg

Ik zag de fotos, mooi dat ze er goed vanaf gekomen zijn en we zien jullie volgend jaar graag weer in actie. :thumb

soms kun je net wat pech hebben en dan gebeurt zoiets.

Ik zag de fotos, mooi dat ze er goed vanaf gekomen zijn en we zien jullie volgend jaar graag weer in actie. :thumb

@bleucorsaboy wrote:daar kom je toch voor als toeschouwer voor de crashes

Beetje stom antwoord, Je gaat er naar toe om te genieten van de wagens( vooral de achterwiel aan gedreven autos)

Vind het elke x weer jammer als er iets niet goed gaat, Het kost een berg met geld om al mee te kunnen doen en als je dan ook nog schade krijgt wordt het helemaal een dure hobby, over gewonden nog niet eens gesproken.

@bleucorsaboy wrote:daar kom je toch voor als toeschouwer voor de crashes

Beetje stom antwoord, Je gaat er naar toe om te genieten van de wagens( vooral de achterwiel aan gedreven autos)

Vind het elke x weer jammer als er iets niet goed gaat, Het kost een berg met geld om al mee te kunnen doen en als je dan ook nog schade krijgt wordt het helemaal een dure hobby, over gewonden nog niet eens gesproken.

@henk 400rr wrote:Ik zag de fotos, mooi dat ze er goed vanaf gekomen zijn en we zien jullie volgend jaar graag weer in actie. :thumb

behalve een beetje spierpijn de dag erop gaat alles goed naar mijn weten :thumb

volgend jaar gaat helemaal goed komen :thumbup :thumbup :thumbup

kan niet wachten king:

Terug
Naar boven