• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Corsa B 1999 1.2.16v Branschade is Klaar/Gevonden Totaal los

Dankje wel voor het willen doneren;)

het volgende project is een kadett GSI 2.0.16v uit '89 paars van kleur, auto ligt voor een groot deel uit elkaar, deze auto gaan we helemaal opnieuw opbouwen :jerry

Ik heb wat foto's gemaakt van de Kadett E GSI wat we al sinds feb 2013 hebben, inmiddels is de apk verlopen, en ga ik deze GSi helemaal Slopen/Demonteren.

Bij deze foto's van de sloper

En bij deze de foto's van het nieuwe Project ( deze moet nog opgehaald worden )

Dat waren alle foto's wat ik heb kunnen vinden, binnen nu en 2 weken gaat dit project van start ;)

@petrolhead wrote:Succes met je nieuwe project Andreas, wat ga je doen met dat oude leren interieur ? heb er wel interesse voor..

zodra er meer bekend is wat linda met het interieur wil, dan hoor je dat meteen, we willen het eigenlijk vervangen voor eenzelfde interieur, anders wordt het laten maken, wanneer kom je weer eens gezellig naar opel friends limburg? ??

Trouwens voor de lezers, het project is van mijn vriendin linda aka spottekop, zij helpt mee om er wat van te leren

@Andreas.Berger wrote:@petrolhead wrote:Succes met je nieuwe project Andreas, wat ga je doen met dat oude leren interieur ? heb er wel interesse voor..

zodra er meer bekend is wat linda met het interieur wil, dan hoor je dat meteen, we willen het eigenlijk vervangen voor eenzelfde interieur, anders wordt het laten maken, wanneer kom je weer eens gezellig naar opel friends limburg? ??

Trouwens voor de lezers, het project is van mijn vriendin linda aka spottekop, zij helpt mee om er wat van te leren

Is goed, ik kom snel weer eens langs ( druk bezig hehe )

@petrolhead wrote:Succes met je nieuwe project Andreas, wat ga je doen met dat oude leren interieur ? heb er wel interesse voor..

Maken dat leder interieur want die zijn tegenwoordig uniek!!!!

Nou ff een update over de Corsa zelf, hij was terug naar de oude eigenaar, maar een paar dagen geleden is hij van de weg geduwd en is hij tegen een paaltje geklapt, en gisteravond is hij bij hem gestolen. dus helaas wat nu met de corsa is is onbekend. Als jullie hem zien rijden geef dan even een seintje. Kenteken is XV-PF-50 hij is gestolen nabij het station in heerlen.

Ver zullen ze er niet mee komen aangezien door het ongeluk de radiateur lek was en er geen koelvloeistof in zit.

@spottekop wrote:Nou ff een update over de Corsa zelf, hij was terug naar de oude eigenaar, maar een paar dagen geleden is hij van de weg geduwd en is hij tegen een paaltje geklapt, en gisteravond is hij bij hem gestolen. dus helaas wat nu met de corsa is is onbekend. Als jullie hem zien rijden geef dan even een seintje. Kenteken is XV-PF-50 hij is gestolen nabij het station in heerlen.

Ver zullen ze er niet mee komen aangezien door het ongeluk de radiateur lek was en er geen koelvloeistof in zit.

Niet te geloven weer dit.......

@spottekop wrote:Nou ff een update over de Corsa zelf, hij was terug naar de oude eigenaar, maar een paar dagen geleden is hij van de weg geduwd en is hij tegen een paaltje geklapt, en gisteravond is hij bij hem gestolen. dus helaas wat nu met de corsa is is onbekend. Als jullie hem zien rijden geef dan even een seintje. Kenteken is XV-PF-50 hij is gestolen nabij het station in heerlen.

even opladen op een kar en door naar buitenland , is zo gebeurd :argue

hopelijk word ie snel gevonden

@combo c tour wrote:toch niet die blauwe welke je compleet zo wat hebt opgebouwt neem ik aan? :wtf

Ja om die corsa gaat het, wij zijn er ook kapot van, ik heb er veel werk aan gehad, en dat is natuurlijk zonde als je dit weer ziet, heb hem gister nog afgesleept naar zijn huis, heeft een aardige schade aan de voorkant, dus sn :wtf ap niet welke beklopte nou een schade auto steeld

@Andreas.Berger wrote:@combo c tour wrote:toch niet die blauwe welke je compleet zo wat hebt opgebouwt neem ik aan? :wtf

Ja om die corsa gaat het, wij zijn er ook kapot van, ik heb er veel werk aan gehad, en dat is natuurlijk zonde als je dit weer ziet, heb hem gister nog afgesleept naar zijn huis, heeft een aardige schade aan de voorkant, dus sn :wtf ap niet welke beklopte nou een schade auto steeld

Er zijn altijd wel mensen die er wat in zien zo zie je maar weer :argue

Terug
Naar boven