Ik zal het maar even uitleggen, de Corsa is zaterdag nacht op zondag als gestolen op gegeven, daarna hoorde ik van een andere club genoot dat er een blauwe corsa op de N299 stond richting kerkrade , daarop zijn wij in de auto gestapt en gaan kijken, en ja hoor de auto stond mooi langs de kant van de snelweg, toen ik de auto aan het bekijken was, waren er geen braaksporen te zien, zoals een kapot deurslot of stuurslot, de eigennaar erbij gehaald en de politie, en de politie wist ook al hoelaat het was, de auto was dus gewoon daarneer gezet, wie gaat nou een auto jatten met frontschade en een kapotte radiateur, de auto heb ik onder begleiding naar de eerste afslag gesleept, waar die vervolgends door een afsleper werd opgeladen.
conclusie de auto is niet gestolen geweest, stuurslot en al werkte gewoon, de auto is dus totaal los, omdat er gewoon door mee is gereden terwijl ik uit drukkelijk gezegt had van laten staan,
waarom de auto terug is gegaan is puur omdat mij de oude eigennaar aan het smeken was om zijn auto terug te kopen, omdat hij gedacht had dat het niks meer werd en hij het rot vond dat hij toen in brand was gevlogen, tevens had hij nieuw werk en moes dus vlug een betrouwbare auto hebben , dat is de reden waarom ik ja heb gezegt, hiervan heb ik reuze spijt, aangezien het hij het voledige bedrag niet in ene keer kon betalen krijg ik nog een deel van hem, waar ik nu naar kan fluiten, en een auto wat totaal los is, dus opknappen ga ik niet meer doen omdat ik met een GSI projecht bezig ben en de ruimte er niet voor hem, tevens ga ik wel verdere stappen ondernemen
Foto van de bewuste schade, is trouwens erger dan op de foto te verwachten is 9 Met 70 km/h tegen een paal geklapt )
En de avond van zondag, na het terugvinden.