• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Corsa B- C20XE R1 Carb'd - FILMPJE DAF2011!!-

Corsa weer in kleur, is nu wat wolkerig maar trekt wel bij / slijt wel na wat wasbeurten.

Heb mn sportcam in de rolkooi gehangen, alleen wordt dat hem niet, ivbm de zon op de voorruit waardoor je dus geen donder ziet naar buiten.

Ik zal het eens proberen achter de voorruit, dat ik hem op het dashboard vastzet of iets.....

Wh00pwh00p:

Naamloos-2.jpg

assen8.jpg

assen6.jpg

assen5.jpg

assen4.jpg

assen3.jpg

assen1.jpg

assen2.jpg

MI-Hauuwwwww

Carbjes klinken wel lekker he.

De oranje wielen en spiegels was puur om op te vallen op de baan, anders lijkt het ook maar zon zwart apparaat wat dr in de verte aan komt rijden.

De speedlines gaan er onderuit, banden gaan de verkoop in. En mn daily wieltjes komen er weer onder.

Speedlines komen onder het toekomstige projectje.

ff snel een filmpje vanuit de auto.

zal deze week even wat inelkaar flanzen van de geheledag. hadden 3/4 camera's intotaal dus moet nog vanalles uitpluizen.

[youtube:1q8bldi6]

Komt nog meer aan...Incar en vanaf de bune en het dakteras en pitlane. :D

Ben jou ook nog voorbijgekomen op de terug weg voor de tunnel....

(wat een file daar toch weer, gaan ze midden op de rijbaan staan... :swear )

Heb er vandaag een aantal rondjes omheen gedraaid, bij de innovam in Zwolle!

Ziet er netjes uit!, lak zal vast nog wel wat bijtrekken king:

Spoiler in kleur lijkt me ook wel leuk staan! Het blijft een tof bakkie! Is het plan om hem te verkopen nu helemaal van de baan?

Spoiler oranje bedoel je?

Verkopen jah ik weet nog niet zeker.

Het moet er wel een keer van komen want ik wil een nieuwe wagen opbouwen.

Bedankt he. Kleurtje vonk zelf ook wel goed.

Het is er op gespoten met spuitbussen dus het is wat wolkerig. Maar na een paar weken zie je dat al niet meer. Slijt wel.

1 september weer op Assen.

Zal mn carbjes eens bijstellen van te voren. De co-schroeven staan nog ingedraaid, heb die nooit meer fijn afgesteld na vorig jaar.

Mischien dat ie dan nog net wat beter loopt en minder rookt met gas los laten bij sommige situaties

Voorlopig niet meer. Er moet een golf 1 gaan komen waar de turbo motor in kan. De motor heb ik al liggen alleen ga ik er nog niets aan doen. Blok gaat later helemaal uitelkaar en er komt een speciale ecu met kabelboom kant en klaar. In combinatie met de juiste turbo en injecotren trekken we straks inmense pk's uit een relatief std blokje. Daar heb ik schik van alleen voorlopig is dat niet aan de orde. Ik ga eerst het huis voor elkaar maken zodat we daar fatsoenlijk wonen kunnen.

Foto's gemaakt door cynthia van wingerden :thumbup :thumbup :thumbup :thumbup :thumbup

Ikke bij de wagen:

DSC_0306.jpg

Marcels witte stip op de bandjes...

DSC_0311.jpg

DSC_0302.jpg

DSC_0304.jpg

DSC_0308.jpg

DSC_0309.jpg

DSC_0313.jpg

DSC_0320.jpg

DSC_0319.jpg

DSC_0321.jpg