Hierbij weer eens wat fototjes van mijn kant.
Tijdje terug dus de motor weer uit elkaar gehaald omdat ik telkens olie moest bij vullen.
Bleek dus dat de klepseals uitgedroogd waren, wat ik erg raar vind bij een gereviceerde kop....(gekocht als gereviceerd iig.....) Dus volgende keer mn cilinderkoppen zelf maar laten reviceren @ zwolle.
Nu is het blok dus voorzien van nieuwe drijfstanglagers, zuigerveren enz enz.
De carburateurtjes zitten nu op slangen van Chargertech... Dit zijn goedkope siliconen slangen die ze gebruiken op turbo setups.... Tot nu toe nog geen problemen mee gehad. Perfect dus!
De bumpers voor en achter.
Achterbumper voorzien van een kentekenuitsparing van een Peugeot 106. Met verlichting erboven. Bumper verder glad, en de voorbumper ook glad gemaakt. Met behoud van de uitsparing voor het kenteken.
De bumpers liggen nu bij de spuiter voor een laag plastic primer en filler. Ik kan zelf wel klooien met een spuitplamuur uit een spuitbus. Maar dat spul van de spuiterij is toch heel wat dikker als wat je zo in de winkel koopt
De bumpers spuit ik zelf in de zijdeglans zwart van Rustoleum, hiermee ga ik heel de auto nog een keer overspuiten omdat de huidige matzwarte lak toch niet zo mooi meer is:angel
Dikke Remklauwen, afkomstig van een Vectra B....
Hierin komen straks Zimmermann Meriva remschijven, 280mm. Hoop dat dit wat beter remt als de Astra Gsi remmen.
Hier een velgje er op die ik straks voor "dagelijks" gebruiken ga.
Loopt aan, maaaaarrrr is nog zonder schijf op de naaf dus past prima straks
De wielen...
Ik zocht een set wielen om circuitbanden om te draaien, hier op het forum een leuk setje gekocht voor weinig.
ZO KROM ALS EEN HOEPEL.............1 velg is nog recht, de rest moet allemaal gericht worden. Dat wordt een enkele reis naar de oud ijzerboer dus....
Dus verder zoeken naar een fatsoenlijke set....
Op marktplaats een set gevonden bij een jongen redelijk in de buurt.
(enkele forumgangers weten wel wie het is)
Tis dus een set Speedline's geworden, ik kocht ze gestraald dus dat is alweer ideaal. En ze zijn perfect recht.
Gelijk maar in de kleur gespoten. Heb de kapjes er ook bij.
Fluor oranje, als dat straks niet op valt
Met de Toyo bandjes: