PeterNoFear
Woont hier bijna
@*Jurgen* wrote:Dat is heel wat anders dan bij de proffessional laten spuiten... En het resultaat kan best mooi worden, maar wordt niet zo mooi als bij een echte spuiter. Plus dat een hele auto in mettallic met een spuitbus spuiten onbegonnen werk is. Ook ga je zeer waarschijnlijk kleurverschil zien als je 1 deel met spuitbussen spuit. Maar ben uiteraard wel benieuwd wat voor resultaat je er mee haalt 
Het is zeker heel wat anders als professioneel, maar ik vind het de moeite wel waard, en als ik het totaal verpest en het helemaal nergens op lijkt kan het altijd nog bij de pro
Maar wat wel zo is, dat de hele auto zelf doen onbegonnen werk is.
De vorige eigenaar had ook iets met spuitbussen, alles zit er onder, maar wel met dikke lopers en lagen, daar ga ik even wat aan doen (A)
Het is zeker heel wat anders als professioneel, maar ik vind het de moeite wel waard, en als ik het totaal verpest en het helemaal nergens op lijkt kan het altijd nog bij de pro
Maar wat wel zo is, dat de hele auto zelf doen onbegonnen werk is.
De vorige eigenaar had ook iets met spuitbussen, alles zit er onder, maar wel met dikke lopers en lagen, daar ga ik even wat aan doen (A)