[rquote=1854571&tid=140613&author=Erwin1987][rquote=1854074&tid=140613&author=iSuperSSam]Vandaag een setje Xenon HID gekocht (H1 6000k):
http://link.marktplaats.nl/412618650
Voor 50 euro een set gekocht met normale ballast. Ik heb deze gelijk ingebouwd vanmiddag.
Maar nu heb ik een vraag. Als ik mijn lamp aan doe dan is die eerst zwak dan warmt die uiteraard op en word die steeds feller, maar na ongeveer 10 seconden begint de lamp opeens heel licht te flikkeren. Alsof die aan het trillen is (hij gaat niet aan en uit, hij blijft dus wel gewoon aan). Ik heb gekeken of alles correct was aangesloten en of er niets los zat waardoor die ging trillen, maar dit was niet het geval.
Ik heb contact opgenomen met de persoon die mij deze xenon set heeft verkocht, hij vertelde mij dat dit kon gebeuren met het setje die ik heb gekocht en dat dit vaker voorkwam. De oplossing die hij mij bood is dat ik de ballasten inruilde voor een ander setje slim ballast, dus moet ik weer geld bijbetalen.
Is hier een andere oplossing voor?
Hier een impressie:
[/rquote]
mag ik eens vragen waar je die auto heb gekocht?
en of die jongen laurent heette?
Erwin[/rquote]
Dag erwin,
Ik heb deze auto gekocht in een garage, dus ik weet niet wie de vorige eigenaar was. In Drenthe gekocht.
Maar hij is nu anders t.o.v hoe ik 'm heb gekocht..
Zo zag die er uit..
Ik heb nogmaals contact opgenomen met de persoon waar ik de xenon van heb gekocht. voor 35 euro kan ik mijn ballasten inruilen voor een setje slim ballasten van de beste kwaliteit die hij heeft.
Morgen even bij hem uitproberen of het dan wel goed werkt.