Opel_Astr@
Post weleens wat
alleen de voorveren van een D kadett kunnen Cylindrisch of konisch zijn geloof ik. achter is gewoon 1 type volgens mij.
maar dan zou ik idd 6cm nemen.
ojah @yves475 biesheuvel heeft in de opruiming 4cm verlagingsveren voor/achter (OMP Verlagingsveren 40mm
OPEL KADETT D 1,6 (VA konisch)
08/82-08/84) voor 85Euro nog te koop staan.
Dan verkoop je de voorveren gewoon weer goedkoper krijg je ze denk ik niet.
origineel gepost door GlennGSI
origineel gepost door Opel_Astr@
hoeveel wil je hem achter verlagen glenn?
Voor veren moet je even bij biesheuvel of bij autosportcompany kijken:vertag:thumbup
En voor de dempers (kadett GSI en Kadett E hebben dezelfde dempers, vergelijk maar bij koni.com) kan je bij extreme-carstyling en of carpartsprovider kijken.
Nja zo laag mogelijk, dat ie een beetje recht ligt en niet met de kont omhoog zegmaar.. biesheuvel had ik idd al gevonden voor veren. Maar zijn de veerschotels aan de auto achter altijd gelijk aan elkaar ? meen dat er een type was met een andere veerschotel bovenin.
Voor die koni's ga ik even op die site kijken... die koni's op de donor krijg ik niet los en zijn een beetje gaar...
denk dat ik achter 60mm naar beneden wil kbedoel voor zit ook 60mm en dan ook nog die GSi poten...
Denk dat 60mm dan wel goed is, maar heb ik achter dan ook verkorte dempers nodig ???
Njaaa
:jerry heb net ff gemeten maar ik heb voor na verlaging nog 2cm over tussen band en scherm, achter heb ik nu nog 10cm over... wil ik em recht leggen moet ie dus 8cm naar beneden achter. Maar met volle tank ??? denk dat ik voor de 60 ga...
maar dan zou ik idd 6cm nemen.
ojah @yves475 biesheuvel heeft in de opruiming 4cm verlagingsveren voor/achter (OMP Verlagingsveren 40mm
OPEL KADETT D 1,6 (VA konisch)
08/82-08/84) voor 85Euro nog te koop staan.
Dan verkoop je de voorveren gewoon weer goedkoper krijg je ze denk ik niet.
origineel gepost door GlennGSI
origineel gepost door Opel_Astr@
hoeveel wil je hem achter verlagen glenn?
Voor veren moet je even bij biesheuvel of bij autosportcompany kijken:vertag:thumbup
En voor de dempers (kadett GSI en Kadett E hebben dezelfde dempers, vergelijk maar bij koni.com) kan je bij extreme-carstyling en of carpartsprovider kijken.
Nja zo laag mogelijk, dat ie een beetje recht ligt en niet met de kont omhoog zegmaar.. biesheuvel had ik idd al gevonden voor veren. Maar zijn de veerschotels aan de auto achter altijd gelijk aan elkaar ? meen dat er een type was met een andere veerschotel bovenin.
Voor die koni's ga ik even op die site kijken... die koni's op de donor krijg ik niet los en zijn een beetje gaar...
denk dat ik achter 60mm naar beneden wil kbedoel voor zit ook 60mm en dan ook nog die GSi poten...
Denk dat 60mm dan wel goed is, maar heb ik achter dan ook verkorte dempers nodig ???
Njaaa