• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

D Kadett, C20XE. winterstalling + nieuwe delen

[rquote=1853612&tid=92556&author=CommoCruiser]Hey Glenn,

Wat zie ik nou ?? :o

Nieuwe daily ? (En nog van dat andere merk ook..... :o:P:o)

[/rquote]

Jepjep :P Ben de laatste tijd toch al veel met VW's bezig en de Omega werd me te duur dusja :P en zo'n passat is heerlijk goedkoop extreem laag te krijgen. Mis de Omega nog wel hoor reed toch wat lekkerder :P Ene tis ook maar om dagelijks in de rijden.. daar worden auto's vaak niet beter op ( openbare parkeerplaatsen, winters, korte stukjes rijden enzovoort ) Dat wil ik men D kadett ook niet aan doen :jerry

Ik zal nog wel es wat foto's van de Passat posten als het schroefset eronder zit en men andere wielen eronder zitten :P

[rquote=1853621&tid=92556&author=CommoCruiser]Misschien dattie dan net om aan te zien is.... :P

Waar slaat dat 35i op?

3,5 liter injectie ? :o[/rquote]

Haha jah nu is het gewoon weg een lelijke auto, snap niet dat ze zulke auto's ook daadwerkelijk nieuw verkocht hebben :jerry

35i is het type Passat net als dat je een Kadett D hebt. Dingen zijn ook met Vr6 en G60 syncro geleverd :P maar dit is gewoon een 1.8tje.. traag zat voor woon/werkverkeer :P

*Googled passat 35i op afbeeldingen*

:o:o:o:o:o

Oh, dat model.

Ja, dat is echt lelijk ! :P

Vierkant design is niet altijd mooi..... :P

Welke kleur is de jouwe, dat weet ik waar ik op moet letten (voor mijn eigen veiligheid :D ) als ik oversteek bij de Eglantier.

[rquote=1853628&tid=92556&author=CommoCruiser]*Googled passat 35i op afbeeldingen*

:o:o:o:o:o

Oh, dat model.

Ja, dat is echt lelijk ! :P

Vierkant design is niet altijd mooi..... :P

Welke kleur is de jouwe, dat weet ik waar ik op moet letten (voor mijn eigen veiligheid :D ) als ik oversteek bij de Eglantier.

[/rquote]

Jah echt lelijk hea :P met zo'n dichte grill haha :P maar als ie plat op zen waffel ligt en een leuk setje verbreed staal is het al heel wat beter. Hij is donkerblauw.. voorlopig nog. Staat in de planning om em matgroen, legergroen zegmaar te maken.

Kijk idd maar uit. Gisteravond kwam ik er achter dat de moer van de aandrijfas gewoon weg los zat haha :P straks vliegen de moeren je om de oren als ik langs rijd haha :jerry

[rquote=1853687&tid=92556&author=Piele]Dat zijn echt hele vette schrapers...

Staan ook nog 2 mooie US versies op mp![/rquote]

Dankje ! :P heb die US versies zien staan idd.. GT lijstenset erom en creme leer pff dat wil ik ook nog een keer :P erg dik !

dat staat sowieso op mijn verlanglijstje!

dingen kunnen heerlijk laag, en zijn absoluut vet te maken.

king:

[rquote=1854012&tid=92556&author=EVD]dat staat sowieso op mijn verlanglijstje!

dingen kunnen heerlijk laag, en zijn absoluut vet te maken.

king:[/rquote]

Idd ! origineel zijn ze oerlelijk.. maar er valt zeker wat diks van te maken. Heb alleen nog steeds men schroefset niet binnen :') heb em een week geleden besteld :P

IMAG0508.jpg

mooi laag.

IMAG0507.jpg

fakking hoog achter.. is wel met een bijna lege tank maargoed dan nog is ie te hoog

IMAG0506.jpg

IMAG0505.jpg

IMAG0504.jpg

Achter kan ie dus niet lager.. moet ik nog ff wat op verzinnen, heb SKG carstyling al gemailt met dat ik niet tevreden ben met hoe laag/hoog de achterkant staat. Ff kijken wat daar uit komt en anders haal ik een paar schroefpoten voor een golf 2 op bij een golf g60 sloper hier in de buurt. Dan wil ie wel omlaag :P

[rquote=1855741&tid=92556&author=astrastationgsi]ik heb ook zo,n vw gehad maar niet echt mijn auto maar wel veel ruimte succes ermee[/rquote]

ruimte vind ik nog wel meevallen :P ik ga van een Omega Station naar deze :P dan valt de ruimte wel tegen haha :P maargoed het rijd verder wel leuk.. Ging me er ook vooral om dat ik met een station plat aan de grond kon gaan. Met de omega is het toch wat meer gedoe..

[rquote=1855938&tid=92556&author=jens276]zit er grappig uit zo.... lekker laag ding :P

[/rquote]

dank je :P

heb nu ook andere wielen..

IMAG0524.jpg

IMAG0525.jpg

IMAG0526.jpg

Ohw, dikke wielen :P haha

Terug
Naar boven