[rquote=1861950&tid=92556&author=2000][rquote=1861888&tid=92556&author=GlennGSI][rquote=1861855&tid=92556&author=2000][rquote=1861836&tid=92556&author=GlennGSI]
Maten van me met hun Golf mk1tjes die op het filmpje ook te zien zijn kunnen ook achterlijk laag

P[/rquote]
Ik heb zelf een mk1 gehad met 13"atsjes maar de laagte werd begrenst door de carterpan. Ik wilde graag nog lager, maar de assen raakten het frame, de stabilisator moest worden omgebouwd en het geluid van de carterpan die regelmatig tegen de grond sloeg was helemaal een nachtmerrie.
BTW: leuke passat met die wielen :thumbup[/rquote]
Met 13'' en platte banden word het idd begrenst door de carterpan.. Maten van me rijden ook op 14''.. Maar opzich.. die carterpan is van staal dus die kan wel wat hebben. Wat heb je aan de stabilisator gedaan dan ? We hebben bij die golfjes niks aangepast. gewoon hop schroefset eronder een gaan..
De aandrijfassen hebben de carrosserie ook al geraakt.. maja das maar een bijzaak

genoeg van dat spul te vinden mocht het kapot gaan..[/rquote]
stabilisator heb ik niets aan gedaan, liep tegen de bodem maar het was toch maar een VW

Ik heb op het VW forum wel gezien dat ze hele happen uit de draagbalken halen om ruimte te maken voor de assen. Ik ben echt zo laag mogelijk gegaan, maar die carterpan klonk echt eng als hij de grond raakte

[/rquote]
Haha jah die happen eruit dat ken ik wel van de polotjes.. die zitten altijd met de stuurstangen te kloten en ook de draagarmpjes

haha. Als ie em raak klinkt het idd wel eng, maja in men passat hangt een 13 in een dozijn 1800tje.. kosten geen reed. dus mocht de carterpan er echt onderuit slaan dan is het jammer maar helaas

Had ook al op artaparts gezien dat een neiuwe maar 19.50 kost ofzo

haha