heb me al meerdere keren afgevraagd wanneer het lampje van de benzine meter eens zou gaan branden.
wijzertje kwam echt nog maar een milimeter omhoog ofzo, en stond dus echt heel erg rood, maar nog geen lampje.
nja moest toch nog blauwe lampjes er in drukken.
wat een gepruts, k durfde de kilometer kabel er niet af te halen
weet niet hoe dat moet en had geen zin om zonder te moeten rijden.
maar nu dus het probleem, met veel pijn aan de vingers heb ik nu 4 blauwe lampjes er in zitten, kilometerklok en temperatuur meter zijn mooi blauw, alleen de benzine meter is licht blauw, door het lampje er naast, ben een beetje aan het wiebelen met het lampje, dan doet ie het.
maar wanneer ik hem los laat is ie weer uit.
ik heb het vermoeden dat dat plastic ding met die draden er door op de achterkant niet meer helemaal goed is.
iemand enig idee hoe ik dit klaar kan krijgen?
want nu doet mijn benzine meter het dus nog steeds niet.
gaat trouwens om een astra f van 95.
hier wat pics.
slechte fotos komt omdat ik de flitser uit moest hebben en het dus ongeveer een paar tellen duurde dat de foto klaar was.
hou een foto toestel zelf maar eens een paar tellen heel stil
valt niet mee haha.
wijzertje kwam echt nog maar een milimeter omhoog ofzo, en stond dus echt heel erg rood, maar nog geen lampje.
nja moest toch nog blauwe lampjes er in drukken.
wat een gepruts, k durfde de kilometer kabel er niet af te halen
maar nu dus het probleem, met veel pijn aan de vingers heb ik nu 4 blauwe lampjes er in zitten, kilometerklok en temperatuur meter zijn mooi blauw, alleen de benzine meter is licht blauw, door het lampje er naast, ben een beetje aan het wiebelen met het lampje, dan doet ie het.
maar wanneer ik hem los laat is ie weer uit.
ik heb het vermoeden dat dat plastic ding met die draden er door op de achterkant niet meer helemaal goed is.
iemand enig idee hoe ik dit klaar kan krijgen?
want nu doet mijn benzine meter het dus nog steeds niet.
gaat trouwens om een astra f van 95.
hier wat pics.
slechte fotos komt omdat ik de flitser uit moest hebben en het dus ongeveer een paar tellen duurde dat de foto klaar was.
hou een foto toestel zelf maar eens een paar tellen heel stil