• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

DATINGOPROEPEN/SEXPRAAT

origineel gepost door biancaatje

hoezo ken je mij in t ech ook dan.... die foto hier in t foto topic is alweer oud :P

Wanneer komen er weer eens nieuwe :kewlpics dan??? ;)

100_0524.jpg

:thumbup

Zoals ik t nu inschat zou ik je doen.

Wellicht een foto met wat minder aan voor een sluitend oordeel?

Geen teen altijd -1

tja die heb ik niet... maak meestal de fotos moet je ff op t linkje klikken dan zeje nog fotos met een blote schouder hahahahahahahaha

@biancaatje: Wat er is?? Ik heb mijn vraagtekens bij de tekst van herr Baas J.. (

@baas J: Ik geef je 'de look' je weet wel zoals ik kijk als ik vind dat je onzin lult (maar er is geen geschikte smiley) :P ;)

@champo: Dat is bijna juist, ik zou mijzelf eerder typeren als een jongedame! ;) Meisje klinkt nogal borst-, en heuploos.. ;)

@JohnSmith: Misschien een beetje.. ;) Het is stiekem de titel van een gaaf nummer (warning: valt wel in de categorie tering herrie denk ik) :P

(hier te beluisteren:
)

origineel gepost door OpelRoos

@JohnSmith: Misschien een beetje.. ;) Het is stiekem de titel van een gaaf nummer (warning: valt wel in de categorie tering herrie denk ik) :P

(hier te beluisteren:
)

oeh dat vind ik stiekem toch wel een heel erg lekker nummer...

lekker duister, zweverig en een beetje sensueel zelfs...

of het allemaal overeen komt met hoe jij bent weet ik niet, maar die tering herrie van je klinkt best aangenaam. :P

welnee, heb die tijd wel een beetje gehad, ik ging zelf altijd naar freeparties / illegale houseparties maar vond het op den duur toch wel verstandig om me terug te trekken uit die scene... te hersendodend... :angel

Terug
Naar boven