• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

DATINGOPROEPEN/SEXPRAAT

had vanmiddag verplichtingen hihihi. en toen ging mijn mv6je ook nog eens kapot,dus de hele middag op onderdelen jacht geweest en sleutellen want beessie mot lopen morgen. vanavond wil ik wel wat gaan doen lekker stappen ofzo, maar alleen is ook zo saai

Ik zou ook wel willen gaan stappen maar ken geen mensen hier in de omgeving waar het leuk mee stappen en eventueel (in vrouwelijke vorm dan he) beurten is :mad:

origineel gepost door InjectTheVenom

Wat ken jou het schelen als hij je maar naar tevredenheid kan bevredigen ;) Zoals ze wel eens zeggen zak over het hoofd en gaan met die roze banaan :jerry

mot afentoe kunnen he

Quote:
origineel gepost door biancaatje

tja niet ech hahaha is een goeie vent maar punt 1 te oud voor mij punt 2 niet mijn type kwa uiterlijk en hobbys hihihi [/quote

doet hij golven dan? zal ik eens naast je komen zitten ik heb de goeie hobby hahahaha

slurfje ? ik heet nog steeds dik hoor.. met mij gaat t best hoor en met jou dan .. gezellig he met bianca .. zo zie je maar weer hoe klein t opelwereldje is ;)

als ik dik in tik krijg ik dat automatisch, vraag me niet hoe het kan, heb het gelijk verwijderd.

maar normaal is bianca erg gezellig, maar nu is ze erg stil.

nope een standaard bakkie lekker zuinig .. wel een rooie maar is gepoetst.. ga je ook na sevenum ? wat rij jij nu dan ????

turbootje.png

is voor mij helaas weer ff geleden mischien dat ik weer ga, mijn kadett gsi staat anders ook alleen maar op stal, en verder rij ik nog steeds met de omega mv6. ben wel met een belasting vrije auto bezig.

Terug
Naar boven