• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

DATINGOPROEPEN/SEXPRAAT

ikke wel....vrijdagaaf wel laat geworden zeg...pfffff

Heb de hele vakantie me wel goed vermaakt daar :P Alleen nu weer aan het werk en nog op vakantietijden thuis komen :angel

Onder het motto, tis voor een goed doel :P:P:angel

origineel gepost door biancaatje

sevenum is werk vakantie idd maar ben ook naar meerhout geweest en wil mischien naar goes... daar hoef ik niets te doen behalve auto's kijken en feesten hahaha

ik ga me van de week bijkijkshop een tent halen.. das een 6 persoons tunnel/koepeltent voor maar 80 euro... mischien voor jou ook een idee... :D

om bij jou in de tent te komen liggen :hmmz:thumbup:D

neeee pfffff hahahaha die is al vol... heb 1 nacht me oudste zoon erbij als het goed is mag ie weer eens mee van zijn vader (lastig uitleggen hoe of wat hihi) en de andere nacht blijft een vriend logeren in mijn tentje hihi

ok de weekendjes weg zijn er al genoeg dus.

Hmmm... Dan misschien eens iets lekkers voor dr koken en erna lekker de stad in ofzo! theatertje, bios, etc..

origineel gepost door The_Undertaker

Ik logeer ook in jouw tentje, anders kom ik niet... :P

o nee he ben jij er ook

:jerry:jerry

welke vriend bedoel je biancaatjeeeeeeeeee die ene die ik ook ken of een andere :P

Per volgende week woensdag ben ik hopelijk vrijgezel af, 's avonds eerste date met een leuk meisje waar ik via de mail alvast een goede klik mee heb :wub

En omdat mijn auto gestald staat word ik door mevrouw opgehaald in een Suzuki Grand Vitara :o

Ach wie weet krijg ik haar zover dat ze een leuke Corsa, Tigra of misschien zelfs wel Calibra koopt, ze heeft nog geen eigen auto in ieder geval en ja als haar ouders dan toch 2 auto's hebben is het wel zo lekker goedkoop voor haar :P Heb nog geen foto's van mijn auto doogestuurd maar dat komt nog wel.

Terug
Naar boven