• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

DATINGOPROEPEN/SEXPRAAT

origineel gepost door Flowerpower

stax naar sevenum toe we komen met 2 kadettjes cabrio

we hebben er nu al zin in om naar mooie auto's en meiden te kijken

penske en dutsel

Het is alleen zo jammer dat het altijd weer bij alleen kijken blijft :P

Niet... verrekte klotedoos "had dat weekend iemand ontmoet waar het goed mee klikte en daar wilde ze graag verder mee", heb toen even een godsonmogelijk kwade mail gestuurd dat ze maar moest solliciteren bij het bordeel nog geen kilometer bij haar huis vandaan :fy1:argue

Met andere woorden ik ben weer in de markt maar niet echt aktief meer :thumbdown

origineel gepost door InjectTheVenom

Niet... verrekte klotedoos "had dat weekend iemand ontmoet waar het goed mee klikte en daar wilde ze graag verder mee", heb toen even een godsonmogelijk kwade mail gestuurd dat ze maar moest solliciteren bij het bordeel nog geen kilometer bij haar huis vandaan :fy1:argue

Met andere woorden ik ben weer in de markt maar niet echt aktief meer :thumbdown

Nou nou nou, wat een reactie. Ze was toch nog niet met je in zee of wat? Hadden jullie mekaar al gezien?

Wat zou jij gedaan hebben als je ineens vlak vantevoren je droomvrouw ontmoet had? Misschien nog wel de date gedaan, maar dat was dan ook een flop geweest, hooguit een gezeliige avond, maar dat zal het misschien zijn.

Nee je bent lekker als je een afspraak ineens niet meer nakomt wil je zeggen? Er is ook zoiets als fatsoen he, eerst iemand helemaal lekker maken omdat je een goede klik hebt en dan huppa bij het oud vuil zetten, nou sorry hoor maar dan vraag je er ook om.

origineel gepost door GlennGSI

Heeft Rob het biertje nog gehad eigenlijk ? :P

Neej :cry:cry:cry

Maar ik had al genoeg bier en apfelkorn meegenomen en genuttigd . Lalalala hik :thumbup:P

origineel gepost door mantamafkees01

origineel gepost door GlennGSI

Heeft Rob het biertje nog gehad eigenlijk ? :P

Neej :cry:cry:cry

Maar ik had al genoeg bier en apfelkorn meegenomen en genuttigd . Lalalala hik :thumbup:P

haha okok :P gelukkig niks te kort gekomen dus :jerry

@inject vind het lullig voor je van die meid.. maar wees in ieder geval blij dat ze afgezegd heeft... dat ze je niet voor lul heb laten zitten/of staan

@GlennGSI tja hij heeft zich niet gemeld bij de bar dus heeft idd niet het beloofde biertje gehad hahahahah

origineel gepost door biancaatje

@inject vind het lullig voor je van die meid.. maar wees in ieder geval blij dat ze afgezegd heeft... dat ze je niet voor lul heb laten zitten/of staan

@GlennGSI tja hij heeft zich niet gemeld bij de bar dus heeft idd niet het beloofde biertje gehad hahahahah

Herkende je em ook niet dan ? :P hij heeft nog wel een foto voor je gepost :P Ik gok dat ie vaak genoeg aan de bar heeft gestaan :P

nee sorry we hebben in totaal denk een man of 1500 a 2000 aan de bar gehad het hele weekend... heb er eerlijk gezegd ook nie meer op gelet op gegeven moment

origineel gepost door biancaatje

Nouja ik weet niet of de 1 erger is als de ander, de manier waarop ze afgezegd heeft of als ze me had laten zitten.. in het laatste geval had ik in ieder geval nog kunnen genieten van een leuke film.

ja hij was echt erg he...... er is geloof ik vanaf vandaag ofzo een nieuw programma op tv.. oh oh cherso. over hhagense jongeren op vakantie..... ga toch wel ff proberen te kijken denk ik ...

Terug
Naar boven