• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

De broekriem

kijk en met dit soort mannen gaat hey werk echt na de kloten

hier werkten vroeger nederlanders maar die zijn er uit geschopt

maaakt hij een adresje in polen voor zuster bedrijfje en neemt daar die polen op aan

en kan je 1 ding zeggen ze rijden niet na polen met de vrachtwagen die zie je daar niet

alleen het bestlbusje komt af en toe in polen om af entoe een nieuwe vracht platbekken op te halen

en zo gaat de hard werkende nederlander na de kloten....

http://www.ttm.nl/nieuws/id31748-video--vergunning-postma-dalessi-ingetrokken.html" onclick="window.open(this.href);return false;

We gaan wel een beetje -offtopic

Maar wat dacht je van dat bedrijf in zuid-limburg. ging over de kop en de dag erop nieuwe xf met kentekens uit cypres en oostblokkers op de wagen :hmmz

wat lucht dit klagen op.

volgende verkiezingen toch maar sgp stemmen

Dit verhaal heb ik vaker gehoord maar dan bij andere bedrijven ...

Helaas kunnen wij hier niks aan doen :hmmz

Of toch wel ... :hmmz

Tijd voor de Haagse lente, ipv Arabische lente. Ongelofelijk wat wij ons allemaal aan laten naaien door dat tuig in Den Haag.

Niemand die een beetje serieus actie gaat voeren helaas.....

@jeevee wrote:Tijd voor de Haagse lente, ipv Arabische lente. Ongelofelijk wat wij ons allemaal aan laten naaien door dat tuig in Den Haag.

Niemand die een beetje serieus actie gaat voeren helaas.....

Zou zeggen kijk is naar een topic over benzineprijzen ;)

en ook daar is weinig gebeurd ;)

k denk dat stakingen wel eens wat mensen gaa wakker schudden, en denk dat ze in den haag ook zeker maar eens wakker geschud moeten worden.

wat ik trouwens een beetje raar vind, ik heb ergens een klein vermoeden dat het stemmen een beetje vals gegaan is.

volgens mij had de pvv veel meer stemmen.

op hyves was er zo poll over, daar stond het grootste percentage op pvv.

nou is hyves natuurlijk niet heel nl, maar ook op andere sites was duidelijk de pvv in voordeel.

ik heb ergens het vermoeden dat de pvv veel hoger had moeten komen dan wat ze gekomen zijn.

@soepkiepe wrote:en ook daar is weinig gebeurd ;)

k denk dat stakingen wel eens wat mensen gaa wakker schudden, en denk dat ze in den haag ook zeker maar eens wakker geschud moeten worden.

wat ik trouwens een beetje raar vind, ik heb ergens een klein vermoeden dat het stemmen een beetje vals gegaan is.

volgens mij had de pvv veel meer stemmen.

op hyves was er zo poll over, daar stond het grootste percentage op pvv.

nou is hyves natuurlijk niet heel nl, maar ook op andere sites was duidelijk de pvv in voordeel.

ik heb ergens het vermoeden dat de pvv veel hoger had moeten komen dan wat ze gekomen zijn.

nee das echt nederland...wel zeggen dat je pvv stem .maar toch eigenlijk niet durven en dus niet doen ...

is wel met meer dingen in nederland

hmm, had ik ook aan gedacht.

maar ff realistisch ;)

k denk dat er meer mensen zeggen dat ze NIET op de pvv hebben gestemd dan dat ze het wel toe zouden geven.

dus, als er bijvoorbeeld 50% van nl zal gestemd hebben op pvv denk ik dat er misschien eens 30% dit ook eerlijk toe geeft.

dat houd dus in dat er waarschijnlijk nog wel meer stemmen waren voor de pvv.

ik blijf er toch bij dat ik het vermoeden heb dat er gesjoemeld is met de uitslag.

maar ja, hard maken kun je het nooit, en opnieuw stemmen doen ze ook niet zo maar ff:P

Ze zullen wel gek zijn :jerry

Stel je voor PVV aan de macht ;)

Dag , geld voor de rijken ...

Althans ... eerst zien dan geloven natuurlijk ...

Iedereen doet tijdens de verkiezingen zieltjes winnen om vervolgens als

ze gekozen zijn toch weer wat anders doen :sleeping :swear

Al die ministers zijn natuurlijk handelaren geweest ...

Of wordt je dat als je uitgekotst bent door de politiek :hmmz

Ik heb pvv gestemd want ben die europese bullshit meer dan zat

die grieken lachen hun lul uit hun broek, en zijn lekker tussen 55 en 60 met pensioen

VAN ONS GELD!!!!! :swear :swear

en ik kan me de tering werken, nu waarschijnlijk 67

tegen de tijd dat ik 67 ben zegt den haag vast oooooh drie jaar extra kan er ook wel bij

de oldtimerregeling die we NU nog hebben is te danken aan de pvv

dat stelletje randdebielen wat nederland nu gekozen heeft is al plannetjes aan het maken om dit om zeep te helpen!

Mijn visie

Grenzen dicht, gulden terug, polen er uit

En mensen die onterrecht een uitkering vangen gauw aan het werk trappen!!!!

Ik werk zelf bij Fujifilm als operator in 3 ploegen in donkere ruimten

en hier konden ze bijna geen nederlanders voor vinden

alsof 1850 euro niet genoeg is

Neee willen we niet want het is in ploegen, neee willen we niet want het is donker

Sommige mensen moeten ze met een vlakke hand in het gezicht meppen, en uitkering afvatten!

Let wel ik schrijf SOMMIGEN natuurlijk heb je een groepje wat gewoon echt niet in staat is om fulltime te werken...

maar vind wel dat regering en het bedrijfsleven meer part-time werk mag creeren

want er zijn ook zat mensen die vanwege beperkingen toch part-time werk zouden willen/kunnen doen

en zo blijft het geld in nederland en zal onze economie kunnen herstellen van een crisis die DEN HAAG heeft veroorzaakt!!!

hier nog een pvv stemmer.

die oldtimer regeling is eigenlijk iets wat me niet heel dwars zit, daar lijd nederland op zich niet onder.

grootse punten dat ik pvv gestemd heb.

gulden terug, euro er uit. (landen die niet aan de euro mee doen hebben minder problemen dan ons, de problemen die ze krijgen komt omdat de euro landen minder uit geven na mijn idee)

buitenlanders die niet anders willen? der uit, de goeien mogen van mij gerust blijven. (scheelt veel uitkeringen, en ook veel banen komen weer vrij zodat echte nederlanders weer kunnen werken.

den haag net zoveel belasting laten betalen als de gewone burgers, ook de koning dus.

nu moeten de ouderen ook gekort worden, op de pensioenen en zo, deze mensen hebben er altijd hard voor gewerkt, moeten ze gewoon van afblijven, ook iets wat geert zegt dus.

ach... moet ik nog door gaan?

der staat trouwens nu weer zo soort poll op hyves... 69% zegt dat geert gelijk heeft... raar, en toch had ie maar zo weinig stemmen???

@trashmetal wrote:Ik heb pvv gestemd want ben die europese bullshit meer dan zat.

Die Grieken, Spanjaarden, Italianen etc. lachen hun lul uit hun broek, en zijn lekker tussen 55 en 60 met pensioen

VAN ONS GELD!!!!! :swear :swear

En ik kan me de tering werken, nu waarschijnlijk 67

tegen de tijd dat ik 67 ben zegt den haag vast oooooh drie jaar extra kan er ook wel bij

de oldtimerregeling die we NU nog hebben is te danken aan de PVV

dat stelletje randdebielen wat Nederland nu gekozen heeft is al plannetjes aan het maken om dit om zeep te helpen!

Mijn visie:

Grenzen dicht, gulden terug, polen etc. er uit.

En mensen die onterecht een uitkering vangen gauw aan het werk trappen!!!!

Zo blijft het geld in Nederland en zal onze economie kunnen herstellen van een crisis die DEN HAAG heeft veroorzaakt!!!

+ 1; sta hier helemaal achter TrashMetal. :thumb

De rest is voor jou :???:

Dank u, ik denk dat ik maar een politieke partij ga oprichten :jerry

genaamd, De wil van Nederland

over alle dingen worden polls aangemaakt op diverse fora en social media

vannuit die uitslagen worden de standpunten ingenomen

dit is lijkt mij de enige echt eerlijke manier van regeren

@trashmetal wrote:Dank u, ik denk dat ik maar een politieke partij ga oprichten :jerry

genaamd, De wil van Nederland

over alle dingen worden polls aangemaakt op diverse fora en social media

vannuit die uitslagen worden de standpunten ingenomen

dit is lijkt mij de enige echt eerlijke manier van regeren

Een goed initiatief maar dat gaan niet werken.

Je kan helaas niet altijd de wil van het volk doen.

Er zijn ook nog andere dingen waar bij opgelet moet worden.

En in sommige gevallen zijn dat standpunten wat de bevolking niet leuk gaat vinden.

Maar die wel noodzakelijk zijn.

Verder was ik ook een pvv stemmer.

Maar heb net als velen strategisch gestemd. Omdat ik inzag dat als de pvda het voor het zeggen kreeg het land nog slechter van word dan dat ze nu met de vvd samen moeten werken.

Om dit gekloot te voorkomen moet er net als in veel landen m ons heen een peiling verbod komen.

En niet zoveel debatten, waar maar een minuscuul deel van de bevolking uitmaakt wie de winnaar is.

Terug
Naar boven