Was al maanden aan het zoeken naar Privacy shades voor mijn Zafira A. Maar vond ze steeds te duur om te kopen. Want vind gemiddeld €115 voor een paar zonneschermen wel erg duur. Maar na 4 maanden zoeken heb ik eindelijk geluk en heb ik via marktplaats een zo goed als nieuwe set Privacy shades gevonden en dan voor €50 helemaal compleet. :wors Ben er nu erg blij mee dat ik ze eindelijk heb. Mijn kinderen zijn er ook echt heel gelukkig mee.
Linkerkant;
Rechterkant;
Zal binnenkort een foto's maken van de binnenkant van de Privacy shades.
Heb inmiddels ook achter 2x nieuwe Hankook Ventus Evo2 225/40/18 banden laten monteren omdat mijn oude Hankook Ventus Evo toch op waren.
Was eigenlijk de bedoeling dat ik die pas zou vervangen in december 2015. Maar kwam tijdens controle van de banden er gelukkig zelf achter dat er
kleine schuren aan de zijkant van de Hankook waren die niet meer veilig waren. Dus daarom meteen vervangen.
Linkerkant;
Rechterkant;
Zal binnenkort een foto's maken van de binnenkant van de Privacy shades.
Heb inmiddels ook achter 2x nieuwe Hankook Ventus Evo2 225/40/18 banden laten monteren omdat mijn oude Hankook Ventus Evo toch op waren.
Was eigenlijk de bedoeling dat ik die pas zou vervangen in december 2015. Maar kwam tijdens controle van de banden er gelukkig zelf achter dat er
kleine schuren aan de zijkant van de Hankook waren die niet meer veilig waren. Dus daarom meteen vervangen.