• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Domi,s Vectra B2 1.6 16V Sport EdII.

Maar goed, het oude blok ligt nu in oud ijzer en dankzij de verkoop van de cilinderkop heb ik toch een groot deel van de revisie terug :thumb[/quote]

Mooi man heb bij mijn nosejob hetzelfde gedaan en daarmee ook de conversie voor een groot deel betaald

Ook mooi om te horen dat het dat opgeleverd heeft wat je beoogd had een rookvrije VEC :thumb :thumb

Logo,s van de achterklep heb ik met een dunne schroevendraaier verwijderd. Het puntje van van de schroevendraaier net achter het lettertje houden (dus niet tegen de klep aan) en dan gewoon het lettertje eraf trekken. Werkte prima.

Foto,s zijn genomen bij het Tsjukemar :thumb Tussen Rotsterhaule en Echtenerbrug. Is voor mij 5min rijden.

verder ben ik idd tevreden met de verkoop van de cil.kop. Hij is gisteren gehaald door de pakketservice en zal vandaag worden afgeleverd. Pakketje woog wel even 24.2KG :shock:

Zometeen ook even een ander grilletje voor de vectra halen :thumb

Foto,s zal ik dan posten. Denk dat jullie het wel mooi vinden ;)

Vanmorgen even gehaald :thumb :thumb

Voor,

10275975_10201479234494445_5119050431580505299_n.jpg

Na :D

1907956_10201479234694450_1076488953332798893_n.jpg

@-DOMI- wrote:Logo,s van de achterklep heb ik met een dunne schroevendraaier verwijderd. Het puntje van van de schroevendraaier net achter het lettertje houden (dus niet tegen de klep aan) en dan gewoon het lettertje eraf trekken. Werkte prima.

Foto,s zijn genomen bij het Tsjukemar :thumb Tussen Rotsterhaule en Echtenerbrug. Is voor mij 5min rijden.

verder ben ik idd tevreden met de verkoop van de cil.kop. Hij is gisteren gehaald door de pakketservice en zal vandaag worden afgeleverd. Pakketje woog wel even 24.2KG :shock:

Plek kwam mij al bekend voor vroeger veel gezwommen daar als ex Jouster :D

P.s gril I LIKE :thumb

70% van alle opels is nep :afro

Daar bedoel ik mee dat je heel veel tuperware auto,s ziet met overdreven spoilers en andere autostyle catalogus accesoires er aan.

Niet mijn ding ;)

Leuk dat je een nieuwe grill hebt. :thumb Persoonlijk vind ik de Opel grill mooier dan deze gril. ;)

@-DOMI- wrote:70% van alle opels is nep :afro

Daar bedoel ik mee dat je heel veel tuperware auto,s ziet met overdreven spoilers en andere autostyle catalogus accesoires er aan.

Niet mijn ding ;)

Snap ik

ik bedoel meer het is geen echte vauxhall zo als die van mij ;)

Inmiddels ook eindelijk een dakspoilertje gevonden. Ook nog een Irmscher voor de prijs van een stuk prut uit autostyle ;) :ass

Ook een andere airbag waar de claxonknopjes niet stuk zijn, en ook nog radiobediening via het stuur erbij.

Binnenkort weer wat te doen....

Helaas kreeg ik net bericht dat de spoiler de demontage niet heeft overleefd :(

Hij zal het geld terug storten, en dan ga ik weer verder met zoeken.

Wat een mooie auto,hele mooie kleur ook,ik hou alleen niet zo van die gril maar smaken moeten verschillen, toppie!

Verstuurd vanaf mijn Q10 met Tapatalk

Vandaag het nieuwe stuur gemonteerd dat ik heb gevonden via het AstraGSI forum. Mooi fris dik lederen stuur in zeer goede staat. leer ziet er nog heel netjes uit.

Compleet met nieuwe sleepring en vauhall logo :thumb en de radio bediening die ik graag wou hebben. En alles werkt perfect :thumb :thumb

Ook is nu het claxonknopje ook weer heel, wat een bekent probleem is bij de vectra,s met zo,n stuur.

10269359_10201588956877436_6908612315031983759_n.jpg

Ziet er goed uit, heb jij de originele radio er nog in dat de bediening aan het stuur nog werkt?

Als ik op je foto zo ziet lijkt je radio namelijk jonger als de originele radio?

Het is idd de originele radio die er al sinds aflevering van de vectra sport in mrt2000 in zit. Alle boekjes heb ik er ook bij.

De VDO-remote display. Door een instelling te wijzigen in het menu van de radio kun je dus de knoppen op het stuur gebruiken.

Jouw Vectra was dus nog compleet toen je hem kocht.

Zo ie zo heb je een mooie x16xel met de klimaat controle, ik moet het doen met aro(alle ramen open). Heeft die van jouw ook cruise control

Mijn vectra is idd nu (bijna) compleet. Cruise control en electr ramen achter heb ik niet. Misschien komt dat nog wel.

Terug
Naar boven