• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Drift Omega (Project)

ik zal het hem eens vragen,het is natuurlijk goedkoper als ie meerdere delen kan maken(het maken van de mal is het meeste/kostbaarste werk)

welke delen zou je in polyester willen?

die koekie is ff bezig geweest he :D

omegai.jpg

Zie ik nu een Viper V10? :shock: Dat is wel leip... :afro

En die glimmende klont alu voor de linkerveerpoot is niet toevallig een supercharger? :wtf Lijkt wel wat op zo'n centrifugaalding op de foto maar kan het niet goed genoeg zien... van de andere kant lijkt hij wel op een thermostaathuis aangesloten te zitten en zou het dus ook een waterpomp kunnen zijn. :angel

Zie ik nu een Viper V10? :shock: Dat is wel leip... :afro

En die glimmende klont alu voor de linkerveerpoot is niet toevallig een supercharger? :wtf Lijkt wel wat op zo'n centrifugaalding op de foto maar kan het niet goed genoeg zien... van de andere kant lijkt hij wel op een thermostaathuis aangesloten te zitten en zou het dus ook een waterpomp kunnen zijn. :angel

Haha, was het maar waar dat dit de mijne zou zijn.we kunnen niet alles hebben natuurlijk anders hebben we nix meer te dromen.

Ik moet het met 5 cil minder doen,wel een turbo zoals deze V10 heeft alleen ook die weer een paar maatjes kleiner.

Maar ik hou wel enkele duizenden euro's in de zak ;) :vertag

Het word een Volvo motor 2.3 20v uit een 850 T5R.

Met chiptuning zou hij goed moeten zijn voor 300 pk en 400+ Nm koppel.

Ruim voldoende voor mij.

Vandaag een bak en motorsteunen van een 960 opgehaald dan kan ik eerdaags eens gaan passen want dat word nog wel een klusje met de vooras van zo'n Omega,eigenlijk zou de bult van de carterpan aan de voorkant moeten zitten maar die bestaan niet.

Waarschijnlijk moet gewoon de as verbouwd worden incl. stuur inrichting.

Maar daar zal wel een oplossing voor gevonden worden,met een stuk ijzer en een lasapparaat past alles :D

Haha, was het maar waar dat dit de mijne zou zijn.we kunnen niet alles hebben natuurlijk anders hebben we nix meer te dromen.

Ik moet het met 5 cil minder doen,wel een turbo zoals deze V10 heeft alleen ook die weer een paar maatjes kleiner.

Maar ik hou wel enkele duizenden euro's in de zak ;) :vertag

Het word een Volvo motor 2.3 20v uit een 850 T5R.

Met chiptuning zou hij goed moeten zijn voor 300 pk en 400+ Nm koppel.

Ruim voldoende voor mij.

Vandaag een bak en motorsteunen van een 960 opgehaald dan kan ik eerdaags eens gaan passen want dat word nog wel een klusje met de vooras van zo'n Omega,eigenlijk zou de bult van de carterpan aan de voorkant moeten zitten maar die bestaan niet.

Waarschijnlijk moet gewoon de as verbouwd worden incl. stuur inrichting.

Maar daar zal wel een oplossing voor gevonden worden,met een stuk ijzer en een lasapparaat past alles :D

Terug
Naar boven