• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Enkele vragen ivm mijn ascona C 1.6 uit '86

@Nybra wrote:@kenny, nog interesse in de subframes??

As jullie zeker zijn dat ze passen ben ik zeker geïnteresseerd..

De laatste weken is het wel heel druk op het werk! Misschien eens op een avond afspreken? Ik weet niet tot wat uur ik mag langs komen

Hallo allemaal,

Triestig nieuws aan te kondigen.

Vanaf deze moment zet ik mijn ascona c te koop.

Je kan haar dus vinden bij "te koop" op dit forum. :shock: :cry :cry :cry :cry

Ik doe haar weg omdat ik een werkbruk gekocht heb en omdat ik volgende week

de papieren moet gaan tekenen ivm de werkplek die ik ga kopen. "toch iets positiefs" :D

Dit alles gaat me al pakken geld kosten. De werkplek moet ook nog een grote opknapbeurt krijgen:

Nieuw dak erop, lampen hangen, nieuwe ruiten plaatsen, stuk muur bouwen enz enz...

Omdit allemaal te financieren zal ik dus eerst mijn ascona moeten verkopen..

Wanneer heel de plek opgeknapt is gaat er zeker een ander opeltje in huis komen maar dat zal nog wel

een dik half jaar duren ;)

@linfiel wrote:@kenny1991tje wrote:Haha ik Wist niet dat je hiervoor moest betalen. Hij staat te koop op http://www.2dehands.be" onclick="window.open(this.href);return false; en http://www.kapaza.be" onclick="window.open(this.href);return false;

Mvg

Kenneth

Wel op het forum de kennis vergaren maar geen 6euro over hebben voor een advertentie, beetje Jammer Kenny.

Beetje jammer dat die 6 euro's dan niet naar de personen gaan die de informatie delen... ;)

Terug
Naar boven