KadAstra-EF
Forumbewoner
dag medeforummers,
Ik heb een acuut probleem.
Er komt water in mijn Kadett E
De vloerbedekking onder de pedalen is zeiknat.
Vorige week nog nieuwe automatten gelegd en toen was er niets aan de hand.
Nu zou ik stofzuigen, leun wat op de vloerbedekking en het water kwam zo op door de bedekking heen !!
het enige wat mij te binnen kan schieten is de aanjagerkachel, die zit immers in de afvoergoot onder de ruitewissers.
Kan dit het zijn ?
kan er water vanuit de goot via de aanjager naar binnen lopen ?
De deurrubbers heb ik ook vervangen maar kan geen vocht ontdekken bij de rubbers.
Ook zijn de "afvoerputjes" links en rechts van de auto helemaal vrij. het is er zelfs brandschoon.
Graag jullie meningen hierover.
Mijn Kadett moet dinsdag voor de keuring, daarna wil ik alles loshalen om te kijken waar het nou weg komt.
maar mischien is dit een probleem wat zich vaker voordoet ?
Oh ja, het is gebeurt terwijl de auto 1,5 maand stilstaat. De kadett heeft vandaag wel gereden maar toen was het droog !
groet, Rik
Ik heb een acuut probleem.
Er komt water in mijn Kadett E
De vloerbedekking onder de pedalen is zeiknat.
Vorige week nog nieuwe automatten gelegd en toen was er niets aan de hand.
Nu zou ik stofzuigen, leun wat op de vloerbedekking en het water kwam zo op door de bedekking heen !!
het enige wat mij te binnen kan schieten is de aanjagerkachel, die zit immers in de afvoergoot onder de ruitewissers.
Kan dit het zijn ?
kan er water vanuit de goot via de aanjager naar binnen lopen ?
De deurrubbers heb ik ook vervangen maar kan geen vocht ontdekken bij de rubbers.
Ook zijn de "afvoerputjes" links en rechts van de auto helemaal vrij. het is er zelfs brandschoon.
Graag jullie meningen hierover.
Mijn Kadett moet dinsdag voor de keuring, daarna wil ik alles loshalen om te kijken waar het nou weg komt.
maar mischien is dit een probleem wat zich vaker voordoet ?
Oh ja, het is gebeurt terwijl de auto 1,5 maand stilstaat. De kadett heeft vandaag wel gereden maar toen was het droog !
groet, Rik