• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Freek Corsa Zwarte A1 C20XE

:thumbupSuper dat ie het weer doet man.

Zoekt en gij zult :angel vinden.

't Is hartstikke leuk, maar niet voor jezelf :puke

origineel gepost door freek corsa

origineel gepost door GlennGSI

Wat is dat voor een uitleescomputer ?? intressant apparaat.

SNAP-ON staat erop he :vertag

Wij hebben ook zo'n ding (ouder/nieuwer type) op de zaak, is wel handig ding. We hebben ook een simpele AEB EOBD scanner kost +/- €150,- en werkt super, gratis update via internet.

goede service. Werkt veel sneller als je ff moet uitlezen, hij kan alleen niet merkspec. uitlezen. alleen OBD en EOBD.

@ Youri: 't Is altijd mooi dat ervaringen worden gedeeld, helemaal omdat jij exact zelfde omstandigheden en klacht had.

greetz!

Goed ding die SNAP-ON tester, Solus Pro hebben wij volgens mij. Kan je veel mee uitlezen en veel gegevens mee checken. Lmm moet hij echt een fout op geven want je kan niet aan de datalijst zien de lmm kapot is tenzij je een goede kan testen en data kan vergelijken.

Maar goed het is opgelost kan je weer knallen.

gefeliciteerd dat hij weer loopt ! wel respect voor het feit dat je met dit weer een c20xe corsa rijd. met men broers G40 vind ik het al klote

Alles zit in de rechter voet he :P

Hij zit nu ook weer in elkaar, ik heb net even een test blokje van 10 km gereden. Alles lijkt weer prima in orde :thumbup

Alleen m'n druklager zoemt nu, dat deed hij eerst niet.

origineel gepost door GlennGSI

gefeliciteerd dat hij weer loopt ! wel respect voor het feit dat je met dit weer een c20xe corsa rijd. met men broers G40 vind ik het al klote glenn freek rijd der alleen in het weekend mee ik rij er elke dag mee :P meer als 80 kilometer per dag ;)

ahh jammer freek, was wel weer leuk je vanmiddag te zien, en jou bakkie nu is te bewonderen van dicht bij, hij ziet der echt leuk uit, nu nog een beetje opknappen verder, watje zei en hij is echt super;)

Poging 2 om de hall-gever te renoveren.

Afb0495.jpg

Afb0496.jpg

Afb0497.jpg

Afb0498.jpg

Afb0499.jpg

Afb0500.jpg

Helaas mocht het niet zo zijn, hij start er wel mee, maar zodra ik gas geef houdt hij in.

Dus de zoektocht gaat verder, wie heeft een werkende hall-gever voor me te koop ?

:cry

eersmaar is vragen wat ze er voor willenhebben...niet dat dt ding de hoofdprijs gaat kosten.

Edit:

Heb plaatselijke sloop gebeld...moest 50 euro kosten. Beetje veel als je het mij vraagt.

Dan kreeg je het complete huisje.

Terug
Naar boven