• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Freek Corsa Zwarte A1 C20XE

Nee, ik wil hem nog steeds hebben.

We moeten even iets afspreken zeker op een meeting ofzo, want dat verzenden hoor ik je ook niet meer over.

mvg freek.

errug vreemd die auto van jou, na het vergelyken tussen die van ons beiden vond ik het nog vreemder. Vind het een hele verstandige keuze van jou!!

origineel gepost door freek corsa

Nee, ik wil hem nog steeds hebben.

We moeten even iets afspreken zeker op een meeting ofzo, want dat verzenden hoor ik je ook niet meer over.

mvg freek.

Ja sorry Heb t mega druk:( u2u ;)

Beantwoord, bedankt voor je bericht, ik heb respect voor je, ik hou zulke werkdagen niet vol.

Bedankt voor het willen verzenden :thumbup

In het kader van het is zonde om hem weg te doen, heb ik besloten om hem klaar te maken en als vervoers middel te gaan gebruiken.

Ik heb vandaag weer een plaatje in de auto gelast, ik hoop dat ik volgend weekend weer een plaatje erin kan lassen.

foto's volgen nog wel.

1-5-10-08.jpg

2-5-10-08.jpg

3-5-10-08.jpg

4-5-10-08.jpg

5-5-10-08.jpg

zo vandaag even geknutseld, ging wel weer lekker :D

Ik rij toch ook dagelijks op het circuit :P

Dit zou eerst ook het circuit monster worden, maar daar heb ik nu een andere corsa voor. ( dat staat bij jou beter in het geheugen geschreven dan bij menig ander corsa liefhebber ) :P

Hopelijk kan ik aankomend weekend weer een gaatje dicht lassen, ik vind dit namelijk een mooie vorm van ontspanning tussen alle werkdruk van school door :vertag

jah dat was de goeie oude tyd die corsa, heb ik leuke herinneringen aan, heb einde van heel dichtby mogen aanschouwen :vertag

is zekers een leuke en zinvolle vorm van ontspanning met alle drukte van school

origineel gepost door freek corsa

roestgaatje.jpg

Dit gat is nu ook dicht, en het gat dat bij de accubak en veerpoot zat heb ik ook weer dicht gelast, ik heb er helaas nog geen foto's van.

Deze dus.

A1project14063.jpg

Dit is een bekrachtiger van een Omega 3000 dacht ik.

Deze kon ik met een klein beetje vijlen zo monteren, je moet er dan wel rekening mee houden dat je er een andere hoofdremcilinder op moet zetten i.v.m. het aantal aansluitingen.

De HRC die erop zat had 2 aansluitingen, corsa A heeft er 4, maar dat hoef ik je natuurlijk niet verder uit te leggen ;)

Het verschil zit hem in het merk.

Die orginele van corsa is Delco, die orgineel op de Omega 3000 zat is een ATE.

Misschien kun je er wat mee, suc6.

Laat je me het resultaat even weten aub :)

Terug
Naar boven