• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Freek Corsa Zwarte A1 C20XE

excuses nog voor de tegenslagen, ik had niet verwacht dat "het" zo moeilijk zou zijn.

wel hele leuke foto`s btw ik kan moeilijk zeggen wat ik er nou zo leuk aan vind.

er zitten leuke velgen, leuke banden, en een leuk verlaging setje onder that`s it..

ik denk dat het komt door het licht donker contrast tussen de auto, koplampen, velgen. dat vind ik persoonlijk gewoon erg mooi:agent

:D bedankt, ik heb vandaag helaas ook niet kunnen doen wat ik wou, maar er is wel een nieuwe krik bij ons in de schuur.

omega_krik.jpg

Ik ga straks na het eten een experimentje doen, als het gelukt is dan post ik er wel foto's van.

origineel gepost door sebastiaankadettcabriogsi

wel hele leuke foto`s btw ik kan moeilijk zeggen wat ik er nou zo leuk aan vind.

er zitten leuke velgen, leuke banden, en een leuk verlaging setje onder that`s it..

ik denk dat het komt door het licht donker contrast tussen de auto, koplampen, velgen. dat vind ik persoonlijk gewoon erg mooi:agent

Ik vind de samenstelling persoonlijk ook erg leuk :) als ik de gele kenteken plaat erop heb dan lijkt het gelijk niet leuk meer. Dus sebas je hebt gelijk, het is het contrast.

Dat klopt geert :)

Ik wil de assen die erin zaten in een 16V corsa bouwen.

Ik dacht dat een 8V een gelaste as minder snel zou breken dan een 16 V ;)

De as die op de vorige foto te zien is, die is inmiddels gebroken, de buis was te dun.

Ik heb hem nu gelast met een dikkere buis eromheen, het gaat nog steeds goed.

Vandaag ben ik ook even bezig geweest met het lassen van de wielkastrand aan de rechter achterkant. Het is me nog niet helemaal naar het zin. Daarompost ik er ook geen foto's van.

De witte en oranje corsa hebben inmiddels allebei nieuwe APK, dus ik kan me nu bezig houden met de zwarte klaar maken.

Als het lassen klaar is dan ga ik verder met opbouwen en APK klaar maken.

origineel gepost door geert666

hij heeft alle gsi assen van nederland:D

Hij heeft toch laatst de ronde van Nederland gedaan?

Iedereen z'n schuur leeg, en Freek z'n bus vol! :jerry

Terug
Naar boven