• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Freek Corsa Zwarte A1 C20XE

origineel gepost door freek corsa

E200 is het nummer.

Hoe die heet weet ik niet. E200 is gewoon zwart ;)

maar je corsa ziet er goed uit :wors

origineel gepost door Basgsi

Originally posted by freek corsa

HAK !

de knoop is door :P

De C20XE komt erin :D

:jerry:D

Nee Bas, dan hou ik je nog niet bij op de snelweg boven de 160 km/h :P

:o

Wanneer was je bij me? "nee, hier ga ik niets mee doen, die 8v is zat, komt voorlopig echt geen 16v in!!"

:jerry

:angel

Ik ben tot deze keuze gekomen door de woorden van corsaboy, hij vertelde dat de RDW regels per januari weer veranderen, voor die tijd hoop ik hem op kenteken te hebben.

Ligt eraan.. ik heb casco en blok verder helemaal niks :D en moet nog gespoten worden:D

en echt helemaal niks he.. geen ramen deuren rubbers draagarmen enz enz :D

Geld voor mij 't zelfde, heb een casco en een blok. Casco is gatenkaas, blok moet opgelapt, heb gelukkig wel een hoop onderdelen...

Ennuh... ik heb een bankrekening die chronisch net zo kaal is als m'n casco!! :jerry

Maar we blijven positief! Eind van 't jaar... 2010 jah... LOL :afro

Oke dan wordt het inderdaad wel wat lastiger.

Ik heb mijn casco eerst klaar gemaakt. De motor swap is voor mij nu wel een routine klusje geworden, dus die hoop ik in 2 dagen weer rijdend te hebben :D

Ja dat klopt ik ga inderdaad naar 7huizen voor de APK.

Mijn nicht, haar vriend, werkt daar goeie gozer en precies volgens de regels, geen gezeik.

Ik moet de versnellingsbakken ook wisselen en de koppelingen om zetten.

En omdat ik naar de RDW wil met deze zwarte corsa A, wil ik het wel allemaal netjes inbouwen.

Ps. waar is jou project topic gebleven eigenlijk ?

LoL, succes Freek. Maar hoezo worden de regels dan weer veranderd? Mag ik wel es opschieten juh, wou eigenlijk me Corsa ook gaan keuren bij de RDW.

Opel Corsa A1 met C20XE op kenteken met F16WR versnellingsbak en wegenbelasting vrij, ik vind het zo leuk :D eindelijk wat ik al heel lang wou hebben.

En dat als student zijnde king:

De C20NE is eruit. ( 2 uur werk, de rest van de tijd stond ik in de file en was ik op de sloop remdruk begrensers halen )

Morgen de C20XE er weer in.

Ik heb wel foto's, maar die post ik nog wel eens.

Eerst op bed, afgelopen nacht was maar 4 uur slaap en dat trek ik niet.

Originally posted by freek corsa

Kom op jongens, ik bouw in een week een corsa A op, dan moeten jullie het wel redden voor eind van het jaar toch ?

ik ben nu meer als een jaar aan het bouwen...

Hangt af voor welke kwaliteit je gaat... Welk doel je voor ogen hebt en welke eisen je hieraan stelt... :vertag

Doel voor Freek: daily met c20xe en RDW keuring... Geen showbak/sprintslet...

Correct me if i'm wrong.. :angel

Terug
Naar boven