• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Freek Corsa Zwarte A1 C20XE

De corsa doet het niet meer.

Na net 1,5 uur bezig geweest te zijn om de auto's los te krijgen uit de sneeuw, hield hij ermee op, op de terug weg.

De voorkant is ook kapot, ik ben met 60 km/h een 60cm hoge sneeuw duin in gereden :cry

Eerst slapen, ik ben net naar huis gesleept door jan ( bedankt daarvoor :thumbup ).

Ik kan mezelf wel wat aan doen, ik baal echt dat ik m'n corsa dit heb aangedaan. ( foto's volgen nog )

:cry:cry:cry:cry:cry

jeetje freek toch :o, ik stond gisteren flamme te knallen met de corsa omdat de electra nat geworden was:P, en toen ik thuis kwam knapte me achterruit spontaan :o

Ik heb net gekeken, gelukkig valt de schade aan de voorkant erg mee. Door de enorme sneeuw bult voorop de auto vertekende het beeld, ik dacht dat de bumper kapot was en 10cm naar binnen stond.

Gelukkig dus weinig schade buiten om de auto, ik heb de kentekenplaat weer enig sinds recht gebogen.

Maar nu wil hij nog steeds niet starten. Ik heb de verdelerkap gecontroleerd, die was droog en schoon.

Ik heb de benzine toevoer gecontroleerd, die werkt. De BDP sencor en brandstofrelai werken ook.

Maar hij start nog niet, dus ik ga nu weer verder zoeken.

( sorry voor mijn melding dat de voorkant kapot is, gelukkig valt dit reuze mee )

origineel gepost door freek corsa

Ik heb net gekeken, gelukkig valt de schade aan de voorkant erg mee. Door de enorme sneeuw bult voorop de auto vertekende het beeld, ik dacht dat de bumper kapot was en 10cm naar binnen stond.

Gelukkig dus weinig schade buiten om de auto, ik heb de kentekenplaat weer enig sinds recht gebogen.

Maar nu wil hij nog steeds niet starten. Ik heb de verdelerkap gecontroleerd, die was droog en schoon.

Ik heb de benzine toevoer gecontroleerd, die werkt. De BDP sencor en brandstofrelai werken ook.

Maar hij start nog niet, dus ik ga nu weer verder zoeken.

( sorry voor mijn melding dat de voorkant kapot is, gelukkig valt dit reuze mee ) ik stond gisteren vlammen te schieten freek met de corsa door dat de elctra nat geworden was :P

:cry

Hij start nog niet, ik snap er niets meer van.

Hij heeft vonk, hij heeft benzine, er is compressie.

Bij het starten slaat hij niet aan, bij het stoppen met starten geeft hij 1 knal uit de uitlaat.

Starten met quick start in de inlaat reageerd hij niet op, dus ik denk geen vonk, maar die heeft hij wel :(

origineel gepost door freek corsa

:cry

Hij start nog niet, ik snap er niets meer van.

Hij heeft vonk, hij heeft benzine, er is compressie.

Bij het starten slaat hij niet aan, bij het stoppen met starten geeft hij 1 knal uit de uitlaat.

Starten met quick start in de inlaat reageerd hij niet op, dus ik denk geen vonk, maar die heeft hij wel :(

Mischien de vonk niet sterk genoeg ? geeft zeker geen foutcode oid ? ( zal je al wel gecheckt hebben maartoch )

Wel klote man, altijd kut dit soort problemen. Der is alleen niets wat niet opgelost kan worden !

Afb0450.jpg

Afb0451.jpg

Afb0452.jpg

Afb0453.jpg

Afb0454.jpg

Afb0455.jpg

Afb0456.jpg

Terug
Naar boven