• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Freek Corsa Zwarte A1 C20XE

vet rij jij al zo lang met corsa's met 2 liters? ,dan heeft jou blok al minimaal 250.xxx gelopen als het niet meer zouw zijn :P(toch),hoe vaak hebje het blok al gereviseerd :P?

Reviseren is niet nodig als de motor goed werkt.

Ik kocht de motor met 150.000 km, en hij zal nu op 200.000+ km staan.

@SW, ik weet dat ook nog de eerste inbouw, lekker prutsen met die motorsteun :P

Zo kocht ik hem :)

motor3.jpg

motor2.jpg

ja die bedoel ik ;), noemen ze dat zo, nooit geweten, vond macaroni wel een mooie benaming der voor:P,ken eigenlijk alleen het oude bekende spagetie spruitstuk ;),en het standaart spruitstuk

origineel gepost door michiel026

vet rij jij al zo lang met corsa's met 2 liters? ,dan heeft jou blok al minimaal 250.xxx gelopen als het niet meer zouw zijn :P(toch),hoe vaak hebje het blok al gereviseerd :P?

freek vind het normaal dat hij het nogsteeds doet,

maar iedereen anders verbaasd het dat hij nogsteeds rijdt zonder ernstige mankementen :P

wel raar dat de sensoren nu stuk gaan enzo... je zou bijna zeggen dat het komt omdat de moter niet meer zo veel gebruikt word als voorheen.

origineel gepost door sebastiaankadettcabriogsi

origineel gepost door michiel026

freek vind het normaal dat hij het nogsteeds doet,

maar iedereen anders verbaasd het dat hij nogsteeds rijdt zonder ernstige mankementen :P

wel raar dat de sensoren nu stuk gaan enzo... je zou bijna zeggen dat het komt omdat de moter niet meer zo veel gebruikt word als voorheen. idd j hebt der hier ook eentje:P

Zo, Freek hij is weer lekker bezig :P Als je begrijpt wat ik bedoel.

-offtopic

Zou het niet wat met de vele pekel te maken kunnen hebben of de kou?

Zal wel niet?

Wat voor probleem verwacht je in je kabelboom? Kabelbreuk oid? Kun je deze niet doormeten?

iig suc6

origineel gepost door Van het Ende Customs

Zou het niet wat met de vele pekel te maken kunnen hebben of de kou

nouw ik denk het niet want dan zouw ik het ook moeten hebben, ik rij dagelijk met de corsa, en ik glee laatst ook recht door de sneeuw in, wellis waar niet zo hoog als bij freek, maar me blok liep wel beroert maar me geluk was dat me blok met die kou toch boven de 100 graden was, had inmiddels toen de anwb gebelt, maar start hem 10 minuten later weer, en hij loopt gewoon goed,anwb voor niks gekomen eigenlijk, maar hij keek hem toen naar hij zei weet ook niet wat het is,dus daar ligt het niet aan wat jij zegt :P

Het is waarschijnlijk ouderdom, de BDP zat er al vanaf het begin in.

De draadboom is gewoon goed :)

Het heeft niet met de kou te maken.

Dat ik hem minder gebruik klopt wel, maar daardoor tikt hij alleen iets langer bij een koude start.

Verder vind ik inderdaad dat hij het gewoon moet doen. Niks revisie, niet zeuren en doorgaan king:

origineel gepost door sw16v

haha ja, staan de stipjes van het uittekenen nog op de grond/brug bij pieter? :D:D

Vroegah.... :sleeping:hmmz:cry:cool::D

Hehe die tijd kan ik me ook nog goed herinneren, jullie kwamen toen met de bus naar Hvn toe, die steun dr af gedraaid en dan met zn allen weer naar Marum .

(volgens mij was ik toen met de let-ombouw bezig :angel )

Idd de steun aftekenen op de vloer :jerry

origineel gepost door vectratinus

ben je lekker met autocad bezig freek ik heb de autocad 2010 32 of 64 bits leggen

Solidworks 2010 32 bits heb ik.

@ folkert, dat waren nog eens tijden :D

En ik maar denken, wat gaat dit snel. Hahaha toen zaten de stekkers ook nog verkeerd om :P

Terug
Naar boven