• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Geen mooie Astra G OPC Turbo te vinden

Hey,

ik zag vorige week opeens je Zafira te koop staan

Wat is de reden dat je nu voor een Astra aan het kijken bent?

En goede mooie auto's zijn schaars ;)

[rquote=1917202&tid=146488&author=Jerk]Hey,

En goede mooie auto's zijn schaars ;)[/rquote]

We hadden verwacht dat we de ruimte nodig zouden hebben op korte termijn. Nu we dit nog even niet nodig hebben kiezen we voor een astra.

Zafira was mooi in orde toen ik hem verkocht, maar na alles was ik hem moe...................

[rquote=1917202&tid=146488&author=Jerk]Hey,

En goede mooie auto's zijn schaars ;)[/rquote]

We hadden verwacht dat we de ruimte nodig zouden hebben op korte termijn. Nu we dit nog even niet nodig hebben kiezen we voor een astra.

Zafira was mooi in orde toen ik hem verkocht, maar na alles was ik hem moe...................

Vandaag overeengekomen met de prijs voor de 2004 Astra OPC. Kleur grijs metallic met 18" OPC velgen.

Auto krijgt nog een bijbehorende beurt en mobiliteits garantie.

Auto heeft al een LEH turbo, nog contact gehad met de jongen waar ie 2 jaar geleden van geweest is, auto heeft ook een turotimer. Heeft ie ook altijd netjes nagedraaid.

Ga wel nog een nieuw frontje voor de middenconsole bestellen, en gelijk goed poetsen, dat heeft ie echt nodig.

Maar das hobby he......

Vandaag overeengekomen met de prijs voor de 2004 Astra OPC. Kleur grijs metallic met 18" OPC velgen.

Auto krijgt nog een bijbehorende beurt en mobiliteits garantie.

Auto heeft al een LEH turbo, nog contact gehad met de jongen waar ie 2 jaar geleden van geweest is, auto heeft ook een turotimer. Heeft ie ook altijd netjes nagedraaid.

Ga wel nog een nieuw frontje voor de middenconsole bestellen, en gelijk goed poetsen, dat heeft ie echt nodig.

Maar das hobby he......

Gefeliciteerd!

Die is ook zeker mooi! Vraag me alleen af waarom er een 1 tje op de kenteken staat?

Collega van mij heeft ook een test rit gemaakt in die auto en vond hem niet naar behoren rijden! Maar dat is zijn mening!

Gefeliciteerd!

Die is ook zeker mooi! Vraag me alleen af waarom er een 1 tje op de kenteken staat?

Collega van mij heeft ook een test rit gemaakt in die auto en vond hem niet naar behoren rijden! Maar dat is zijn mening!

[rquote=1917276&tid=146488&author=predator]Die is ook zeker mooi! Vraag me alleen af waarom er een 1 tje op de kenteken staat?

[/rquote]

Dank U :D

1tje is ik meen ervoor als je de papieren een keer kwijt bent geraakt. Dit had hij al bij de eigenaar ervoor, toen heeft ie nog bij opc-power gestaan op opel treffen Sevenum. Auto reed goed, en liep rustig verder. En belangrijk geen blauwe rookwolken.

En mischien heb ik iets gemist, zou kunnen, maar hebben speling wat betreft de prijs en waarde van de auto. Als het moet knutselen we nog wat in de garage.......................

[rquote=1917276&tid=146488&author=predator]Die is ook zeker mooi! Vraag me alleen af waarom er een 1 tje op de kenteken staat?

[/rquote]

Dank U :D

1tje is ik meen ervoor als je de papieren een keer kwijt bent geraakt. Dit had hij al bij de eigenaar ervoor, toen heeft ie nog bij opc-power gestaan op opel treffen Sevenum. Auto reed goed, en liep rustig verder. En belangrijk geen blauwe rookwolken.

En mischien heb ik iets gemist, zou kunnen, maar hebben speling wat betreft de prijs en waarde van de auto. Als het moet knutselen we nog wat in de garage.......................

Dus toch die in DR88 stond gekocht?

En je collega vond 'm niet ok , waarom dan?

In iedergeval gefeliciteerd met je Astra OPC.

Dus toch die in DR88 stond gekocht?

In iedergeval gefeliciteerd met je Astra OPC.

[rquote=1918316&tid=146488&author=OPCdriver]Dus toch die in DR88 stond gekocht?

In iedergeval gefeliciteerd met je Astra OPC. [/rquote]

Nee, niet mijn collega, de collega van predator.

Waarom weet ik dus ook niet. ;)

[rquote=1918316&tid=146488&author=OPCdriver]Dus toch die in DR88 stond gekocht?

In iedergeval gefeliciteerd met je Astra OPC. [/rquote]

Nee, niet mijn collega, de collega van predator.

Waarom weet ik dus ook niet. ;)

Vandaag de Astra gehaald. Rijdt super, en ook geen olieboot. Alles blijft netjes op peil.

Hebben er vandaag ruim 300 km mee gereden.

Vandaag ook gelijk bij thuiskomst de auto netjes gemaakt.

Zijn er super blij mee................... :cup1 :lol

Moeten een paar dingetjes gebeuren voordat ie helemaal top is.

Maar daar hebben we tijd genoeg voor.

De Astra is al voorzien van een LEH Turbo en een katvervanger.

Plaatje bij het praatje :yes

Foto-FBMR4V7J-D.jpg

Foto-MAITPFKZ-D.jpg

Foto-B4PRSY4B-D.jpg

Foto-XDQXGZV4-D.jpg

Vandaag de Astra gehaald. Rijdt super, en ook geen olieboot. Alles blijft netjes op peil.

Hebben er vandaag ruim 300 km mee gereden.

Vandaag ook gelijk bij thuiskomst de auto netjes gemaakt.

Zijn er super blij mee................... :cup1 :lol

Moeten een paar dingetjes gebeuren voordat ie helemaal top is.

Maar daar hebben we tijd genoeg voor.

De Astra is al voorzien van een LEH Turbo en een katvervanger.

Plaatje bij het praatje :yes

Foto-FBMR4V7J-D.jpg

Foto-MAITPFKZ-D.jpg

Foto-B4PRSY4B-D.jpg

Foto-XDQXGZV4-D.jpg

Terug
Naar boven