[rquote=1829667&tid=139453&author=CALIBRA4x4TURBO][rquote=1829288&tid=139453&author=afterburner27]over vandalisme gesproken:
Youtube autobrand met dader
Mocht de beelden eerst niet op het net zetten...nu dus wel gedaan...[/rquote]
:wtf Dit is toch niet te geloven man! Zag ik het nou goed??? Komt ie op de fiets aan?? Dit is echt klote man voor je....onbegrijpelijk ja als ik die tegen zou komen...... en hij staat er gewoon bij te kijken of t goed fikt.. wat een smeerlap man die zou je toch ook de fik in steken!:swear Echt ongeloofelijk dat zulke mensen zo ziek zijn! Een jong gastje nog volgens mij ook! Wel handig dat je camera hebt man, maar helaas niet genoeg volgens die....:swearsmeris! Uiteindelijk heb je er gewoon niks aan....de Politie....?/:hmmz waarom zou je ze nog bellen?? De helft is nog corrupt ook! Hopelijk hoor je ooit nog iets, maar zou er maar niet op rekenen!! Echt zonde man![/rquote]
Thanx voor de reactie..
Tja en ik lag net in diepe slaap ,(pas 25 minuten) hoorde zelfs m'n eigen clifford alarm niet.
Maar als ik wakker was geworden, had ik hem vast onder m'n brandende auto getrapt.:wors
Ja en het probleem is dan ook nog dat het gewoon door blijft gaan hier met aansteken van auto's.
6 weken geleden bij mijn overbuurman vectra c GTS , ruit er uit geslagen voor een panasonic navi. Die was al helemaal ziek, want die had al een nieuwe insignia besteld, die hij inmiddels al heeft. Die man slaapt net zo goed als ik..
Maar we hebben beide iets moois klaar staan, voor als er iemand nog op slechte ideeen komt. Eerst knieschijven, en dan een straat verder dumpen. Je ziet wel weer dat je toch voor eigen rechter moet gaan spelen, en snelrecht moet toepassen. Want die hufters doen niks.
Laatste brandstichting (3 auto's) was 30december.
Schrijven ze ook nog, dat ze denken dat het met brandstichting te maken heeft. hahah Nee joh , auto lijden tegenwoordig aan spontane zelfontbranding...wat een sukkels:swear