• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Gehele ruitenwisser achter afgebroken

Dit is echt niet normaal:( Als ik dat filmpje ook zo zie word ik gewoon kwaad:o Hoe kan iemand zoiets doen! De politie moet gewoon eens een lesje krijgen dit kan tog nie!

dat is echt zuur om te zien hoe je wagen wordt afgefikt:o:fy1

en ook nog een tijd erbij staan gapen idd:o

lijkt me geen snugger persoon om zo lang te wachten:sleeping

hij heeft wel een eigenaardige houding trouwens:hmmz

dat is echt zuur om te zien hoe je wagen wordt afgefikt:o:fy1

[rquote=1829756&tid=139453&author=gts power]dat is echt zuur om te zien hoe je wagen wordt afgefikt:o:fy1

[/rquote]

Die houding viel me ook al op.

Dan is het toch niet zo moeilijk om hem op te sporen.

Niet iedereen heeft die houding.

[rquote=1829756&tid=139453&author=gts power]dat is echt zuur om te zien hoe je wagen wordt afgefikt:o:fy1

[/rquote]

Die houding viel me ook al op.

Dan is het toch niet zo moeilijk om hem op te sporen.

Niet iedereen heeft die houding.

Wat voor een triest figuur ben je dan... :fy1

Wat betreft afterburner27 zijn verhaal, ik zou er ook niet mee kunnen leven als de politie dit niet voor je wil uitzoeken.

Maar ik heb gehoord dat dit soort beelden soms niet eens wordt bekeken door de politie omdat je de openbare weg niet mag filmen.

Dus zelfs al zou je deze jongen oppakken en voor de rechter brengen, dan kan het waarschijnlijk niet eens als bewijs gebruikt worden.

Ik hoop voor je dat je hem ooit nog te pakken krijgt...

Wat voor een triest figuur ben je dan... :fy1

Wat betreft afterburner27 zijn verhaal, ik zou er ook niet mee kunnen leven als de politie dit niet voor je wil uitzoeken.

Maar ik heb gehoord dat dit soort beelden soms niet eens wordt bekeken door de politie omdat je de openbare weg niet mag filmen.

Dus zelfs al zou je deze jongen oppakken en voor de rechter brengen, dan kan het waarschijnlijk niet eens als bewijs gebruikt worden.

Ik hoop voor je dat je hem ooit nog te pakken krijgt...

ach eigenlijk heb ik mezelf er al bij neergelegd...alleen als er weer autobranden dicht in de buurt komen word ik wel een beetje gek hier.

In ieder geval heb ik de camera op m'n nieuwe adres weer aan de gevel hangen. Heb nog een camera die een stuk beter beeld geeft, echter moet ik die nog in een waterdichte behuizing proppen.

Jammer dat deze camera niet het beeld geeft om hem duidelijker te herkennen....

In ieder geval nieuwe antenne op het dak van de VEC gezet, en camera weer aan de DVR gehangen. Kijken of ze hem weer eraf jatten..

Bij de honda op de video hebben ze hem 3x eraf gejat...

Pff daar wordt ik zo moe van he'.......

ach eigenlijk heb ik mezelf er al bij neergelegd...alleen als er weer autobranden dicht in de buurt komen word ik wel een beetje gek hier.

In ieder geval heb ik de camera op m'n nieuwe adres weer aan de gevel hangen. Heb nog een camera die een stuk beter beeld geeft, echter moet ik die nog in een waterdichte behuizing proppen.

Jammer dat deze camera niet het beeld geeft om hem duidelijker te herkennen....

In ieder geval nieuwe antenne op het dak van de VEC gezet, en camera weer aan de DVR gehangen. Kijken of ze hem weer eraf jatten..

Bij de honda op de video hebben ze hem 3x eraf gejat...

Pff daar wordt ik zo moe van he'.......

Tjeez ! Weet iemand hoe ik dat stompje eraf krijg ? Ik heb de moer eraf gedraaid, maar krijg met geen mogelijkheid dat ding er verder af ! Draaien, wrikken, slaan, WD40, niks ! :swear:swear:swear

Iemand een idee ?

rw2.jpg

Tjeez ! Weet iemand hoe ik dat stompje eraf krijg ? Ik heb de moer eraf gedraaid, maar krijg met geen mogelijkheid dat ding er verder af ! Draaien, wrikken, slaan, WD40, niks ! :swear:swear:swear

Iemand een idee ?

rw2.jpg

[rquote=1831600&tid=139453&author=tuinmeubel]Tjeez ! Weet iemand hoe ik dat stompje eraf krijg ? Ik heb de moer eraf gedraaid, maar krijg met geen mogelijkheid dat ding er verder af ! Draaien, wrikken, slaan, WD40, niks ! :swear:swear:swear

Iemand een idee ?

rw2.jpg
[/rquote]

ik vermoed dat het net zo zit als de ruitenwissers aan de voorkant.dat het een conisch asje is wat gekarteld is en daardoor zich vastzet is de ruitenwisserarm.

[rquote=1831600&tid=139453&author=tuinmeubel]Tjeez ! Weet iemand hoe ik dat stompje eraf krijg ? Ik heb de moer eraf gedraaid, maar krijg met geen mogelijkheid dat ding er verder af ! Draaien, wrikken, slaan, WD40, niks ! :swear:swear:swear

Iemand een idee ?

rw2.jpg
[/rquote]

ik vermoed dat het net zo zit als de ruitenwissers aan de voorkant.dat het een conisch asje is wat gekarteld is en daardoor zich vastzet is de ruitenwisserarm.

als hij te vast zit een kleine pulleytrekker gebruiken...

Zeker niet met geweld..dan gaat er nogmeer kapot..

Iemand een idee ?

rw2.jpg
[/rquote]

als hij te vast zit een kleine pulleytrekker gebruiken...

Zeker niet met geweld..dan gaat er nogmeer kapot..

Iemand een idee ?

rw2.jpg
[/rquote]

Hmmm... ik dacht al dat ik zo'n poelietrekker moest proberen. Helaas heb ik die niet, dus denk dat ik even langs de dealer moet...

Hmmm... ik dacht al dat ik zo'n poelietrekker moest proberen. Helaas heb ik die niet, dus denk dat ik even langs de dealer moet...

Terug
Naar boven