• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Gehele ruitenwisser achter afgebroken

[rquote=1839660&tid=139453&author=Spacejam]ik zou trouwens maar niet naar de kansloze reacties kijken. [/rquote]

Had ik al naar gekeken, het grotendeel is IQ -100. Maakt me niks uit.

Ieder zijn mening zeg ik maar. weg is pech.

Ze moeten gewoon met de poten van andermans spullen afblijven...overigens wel vreemd dat het filmpje op dumpert staat nu. heeft iemand vast geript van youtube.

[rquote=1839660&tid=139453&author=Spacejam]ik zou trouwens maar niet naar de kansloze reacties kijken. [/rquote]

Had ik al naar gekeken, het grotendeel is IQ -100. Maakt me niks uit.

Ieder zijn mening zeg ik maar. weg is pech.

Ze moeten gewoon met de poten van andermans spullen afblijven...overigens wel vreemd dat het filmpje op dumpert staat nu. heeft iemand vast geript van youtube.

Goed nieuws voor de Wijchense autobranden. Ik las net op RTV Gelderland en SBS 6 teletekst dat ze gisteren een 22-jarige Wijchenaar aangehouden hebben i.v.m. de brandstichtingen tussen november en afgelopen week. Hij of zij (wie weet) zit voorlopig vast terwijl de politie een onderzoek doet naar bij welke autobranden hij of zij betrokken is en of ze überhaupt de goede hebben. Ze gaan er dus vanuit voorlopig dat er meerdere mensen actief zijn en niet 1 dader....

Goed nieuws voor de Wijchense autobranden. Ik las net op RTV Gelderland en SBS 6 teletekst dat ze gisteren een 22-jarige Wijchenaar aangehouden hebben i.v.m. de brandstichtingen tussen november en afgelopen week. Hij of zij (wie weet) zit voorlopig vast terwijl de politie een onderzoek doet naar bij welke autobranden hij of zij betrokken is en of ze überhaupt de goede hebben. Ze gaan er dus vanuit voorlopig dat er meerdere mensen actief zijn en niet 1 dader....

Ik heb het gezien ja, staat ook op de pagina van SBS6. Moooi, eindelijk begint er schot in te komen.. Opsluiten en af laten branden die cel.:D

Ik heb het gezien ja, staat ook op de pagina van SBS6. Moooi, eindelijk begint er schot in te komen.. Opsluiten en af laten branden die cel.:D

Terug
Naar boven