• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Gespot op de Sloop

@Mr.F wrote:zelfs een zeeeer nette donkerblauwe astra gsi! foto's volgen wel

Was ongelooflijk hoeveel auto's daar stonden :shock:

astrasloop_zps55068df6.jpg

astraslooppp_zpsdb4f683c.jpg

Die in dat lichtgroenschirt is Mr.F stefan. :jerry

astrasloopppp_zps4192a746.jpg

De nette gsi.. Had spijt dat ik 30km verderop in vlissingen een gsibumper had gekocht... Als ik had geweten had ik me deze eraf geschroefd.

astragsisloopp_zpsb2d7b29e.jpg

Gsi teken heb ik me wel eraf geplukt :mrgreen:

Ohh haha nog beter xd

Kun je informeren naar die astra kappies van die motorkap?

Ben voor iemand aan het kijken namelijk, Alvast enorm bedankt!

Sent from my GT-N7100 using Tapatalk 4 Beta

@Mr.F wrote:ja die gsi was echt doodzonde :(

Ewoud94, denk dat je eerder lief naar mij moet kijken, aangezien ik vlakbij die sloperijen woon en phil er 2 uur vanaf woont :jerry

Van jou uit naar maastricht 1u 50min.. Maar ik heb uiteindelijk met door stampen 1u 25m over gedaan, anders was ik nog te laat geweest ook.

D kadett staat achter de mooie b of c kadett.

Was inderdaad aardig rot. Meeste spul leken wel al 15 jaar buiten hebben te staan.

mocht je er nog eens heen gaan en hij staat er nog, zou je ff je hoofd om de deur willen steken en kijken?

hij mag gerust smerig zijn, als ie maa niet gescheurd is of kapot.

Helaas, de Kadett Life hierzo is leeg, en de andere Kadett ook...

Staat hier ook nog wel een D kadett Harjan, weet verder niet 3 of 5 drs of wat ook, maar als ik weer heenga, wat vast niet lang zal duren :jerry kijk ik even voor je!

@PeterNoFear wrote:Helaas, de Kadett Life hierzo is leeg, en de andere Kadett ook...

Staat hier ook nog wel een D kadett Harjan, weet verder niet 3 of 5 drs of wat ook, maar als ik weer heenga, wat vast niet lang zal duren :jerry kijk ik even voor je!

In elk geval bedankt voor de moeite dat je even wilde kijken :thumb :thumb :thumb :thumb :thumb

Rik ;)

Gespot op de sloop in Roelofarendsveen.

Autosloperij Weteringbrug.

Rekord LS 2.3 TD met Borbets in Nederland sinds 10-09-2010 * APK verlopen

Astra G met *APK verlopen

null_zps9fa053b8.jpg

null_zpsdfec31ca.jpg

null_zps4fd09e19.jpg

Interessante wagens, mocht iemand een corsa C zien omg. arnhem hoor ik het graag :P.. ik zie door de Btjes de Ctjes niet meer ;)

Terug
Naar boven