• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Gespot op de Sloop

Vanmiddag bij Autodemontage / Autosloperij Poelstra in Franeker drie keurige Astra F's tegen gekomen. Er staat een 5 deurs bij met een super netjes interieur. Is een speciale uitvoering, kwam dit voor het eerst tegen. Alle drie de Astra's staan aan het begin van het opel-gedeelte ;)

Nee ik heb helaas geen foto's gemaakt.

KadAstra-EF, Je mag er inderdaad zelf sleutelen. De sloperij is niet erg groot, maar de mensen zijn er wel aardig.

@tamiya wrote:Nee ik heb helaas geen foto's gemaakt.

KadAstra-EF, Je mag er inderdaad zelf sleutelen. De sloperij is niet erg groot, maar de mensen zijn er wel aardig.

Dank voor je reactie.

Morgenochtend wip ik even langs :)

Kippesoep :jerry : ik zal voor je kijken.

En foto's maken van dat speciale bekleding haha.

Rik :D

@PeterNoFear wrote:Wat zoek je precies, is handiger :thumb

Allemaal klein spul is het dat er meestal niet uitgehaald is maar gewoon pleite is bij mijn Ctje :P. Normaal doen ze geen moeite om dit eruit te halen dus ik er hoeft er waarschijnlijk maar ééntje te staan om te vinden wat ik zoek. Het gaat om een kapje naast de hemelverlichting en de unit van de kofferbakverlichting. Ook zoek ik nog blauwe hoofdsteunen voor de voorkant (zitten nu achtersteunen op). De auto is in het verleden uitgeleefd dus veel kapjes en schermen kunnen ook wel een mooier exemplaar gebruiken ;). En oja ik zoek nog een 1.2/1.4 afdekplaatje voor de motor.

Stiekem hou ik ook een oogje open voor een z20r voor- en achterbumper maar je kan niet alles hebben voor een prikkie hè :P

Maar goed, ik zal binnenkort eens wat sloperijen bezoeken en kijken of er wat bij zit voor de andere opel eigenaren hier ;)

Zoals gezegd ben ik naar Poelstra te Franeker geweest voor mn boodschapje.

Helaas niet gevonden, het waren allemaal motoren met multiriem.

Ik moest 1 hebben met een V-snaar :)

Tamiya:

Die "speciale" astra die jij bedoelde, dat was een Young uitvoering.

Maar deze was compleet en in goede staat, en dat met 230.000 km op de teller !!!

Verder waren de andere 3 (totaal 4) een GL versie.

Opvallend: 2 Tigra's !

De genoemde auto's waren nog aardig tot helemaal compleet :)

En inderdaad, vriendelijke en behulpzame mensen, dat tref je niet elke dag op de sloop.

@soepkiepe wrote:waar zijn de foto's!! :P

Het was zodanig bijzonder dat ik GEEN foto's gemaakt heb.

Of je moet ionteresse hebben in dat interieur, dan wip ik er nog wel even heen.

Maar jouw kennende hoeft dat niet.

@DMLB ceo wrote:Gespot op de sloop in Roelofarendsveen.

Autosloperij Weteringbrug.

Rekord LS 2.3 TD met Borbets in Nederland sinds 10-09-2010 * APK verlopen

Astra G met *APK verlopen

null_zps9fa053b8.jpg

null_zpsdfec31ca.jpg

null_zps4fd09e19.jpg

Die witte ziet er mooi uit :wub

vorige week nog even bij gaos in emmeloord geweest, daar staan ook nog diverse kadetten. er stond ook een rode e kadett met een zeer netjes interieur er nog in. volgens mij stond deze auto er ook nog niet zo lang, ramen enz zaten er nog in

hier is ie net klaar :P

621026_380999858636615_203528208_o.jpg

621026_380999851969949_517924348_o.jpg

er is er nog 1 die er verdomt veel op lijkt, alleen die heb irmsher stickers over de zijkant.

er waren nog meer foto's van deze in opbouw, alleen daar kan ik zo niet aan komen.

deze 2 foto's komen ook van de facebook van de persoon die hem gemaakt heeft.

ik vind het raar en vooral zonde als ie gesloopt zou worden.

maar ik zou niet heel raar op kijken als het met de oldtimer regeling te maken heeft ;)

als ik me niet vergis lag er een diesel in.

ja dat is wel die hier in hoogeveen gemaakt is door meneer ijzer of niet?

je hebt trouwens een bericht met het telefoon nummer geert.

Terug
Naar boven