@KadAstra-EF wrote:@astraTD wrote:@soepkiepe wrote:wrm dan een pekel bak nemen? dan kan (in dit geval rik) toch ook zijn eigen auto gebruiken?
Dat bedoel ik ook... ik zou alleen een pekelbak kopen als ik iets unieks in de garage had staan.. zoals een v8 amerikaan oldtimer.
Maar voor een dagelijks vervoermiddel wat elke regenbui mee maakt in dit landje ga ik niet voor inde winter een andere bak kopen voor een beetje zout :jerry voor die 450,- koop ik voor 20,- wel tectyl :jerry
Door al die regen en vocht dat de autos sneller rotten als paar keer door een sneeuwbui te rijden.
Stiekem verheug ik me wel weer op de winter..
Ja maar, jij hebt een F van het goede bouwjaar qua roest
Ik mag elk voorjaar nalopen wat de "schade" is na de winter.
Mn F is nu top en dat wil ik graag zo houden.
Mn E gaat zowieso al niet de weg op als er pekel ligt, vindt ie helemaal niet leuk haha.
(verrek, mn 5000e bericht alhier :jerry )
Rik
maar dat valt gewoon onder onderhoud toch?
je kan natuurlijk de jouwe ook voor de winter ff helemaal opnieuw in de tectiel en zo zetten?
1x in de week ff afspoelen (als het niet te hard vriest) neem aan dat dan ook jou model het net zo lang vol houd als de f2
Dat bedoel ik ook... ik zou alleen een pekelbak kopen als ik iets unieks in de garage had staan.. zoals een v8 amerikaan oldtimer.
Maar voor een dagelijks vervoermiddel wat elke regenbui mee maakt in dit landje ga ik niet voor inde winter een andere bak kopen voor een beetje zout :jerry voor die 450,- koop ik voor 20,- wel tectyl :jerry
Door al die regen en vocht dat de autos sneller rotten als paar keer door een sneeuwbui te rijden.
Stiekem verheug ik me wel weer op de winter..
Ja maar, jij hebt een F van het goede bouwjaar qua roest
Ik mag elk voorjaar nalopen wat de "schade" is na de winter.
Mn F is nu top en dat wil ik graag zo houden.
Mn E gaat zowieso al niet de weg op als er pekel ligt, vindt ie helemaal niet leuk haha.
(verrek, mn 5000e bericht alhier :jerry )
Rik
maar dat valt gewoon onder onderhoud toch?
je kan natuurlijk de jouwe ook voor de winter ff helemaal opnieuw in de tectiel en zo zetten?
1x in de week ff afspoelen (als het niet te hard vriest) neem aan dat dan ook jou model het net zo lang vol houd als de f2