• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Gespot op marktplaats e.d.

@KadAstra-EF wrote:@astraTD wrote:@soepkiepe wrote:wrm dan een pekel bak nemen? dan kan (in dit geval rik) toch ook zijn eigen auto gebruiken?

Dat bedoel ik ook... ik zou alleen een pekelbak kopen als ik iets unieks in de garage had staan.. zoals een v8 amerikaan oldtimer.

Maar voor een dagelijks vervoermiddel wat elke regenbui mee maakt in dit landje ga ik niet voor inde winter een andere bak kopen voor een beetje zout :jerry voor die 450,- koop ik voor 20,- wel tectyl :jerry

Door al die regen en vocht dat de autos sneller rotten als paar keer door een sneeuwbui te rijden.

Stiekem verheug ik me wel weer op de winter.. :D

Ja maar, jij hebt een F van het goede bouwjaar qua roest

Ik mag elk voorjaar nalopen wat de "schade" is na de winter.

Mn F is nu top en dat wil ik graag zo houden.

Mn E gaat zowieso al niet de weg op als er pekel ligt, vindt ie helemaal niet leuk haha.

(verrek, mn 5000e bericht alhier :jerry )

Rik :D

maar dat valt gewoon onder onderhoud toch?

je kan natuurlijk de jouwe ook voor de winter ff helemaal opnieuw in de tectiel en zo zetten?

1x in de week ff afspoelen (als het niet te hard vriest) neem aan dat dan ook jou model het net zo lang vol houd als de f2

Das wel een hele vage advertentie.

875.000 km, 2x zoveel als mij :shock:

En maar 2 foto's terwijl je er meer mag plaatsen.

Rik :)

@soepkiepe wrote:
verlagingssetje (veren) astra f voor 25 euro.

Vraag me af of dat ook onder een cabrio kan gewoon. Of dat ik dan speciale moet hebben, het enige wat ik misschien wil is verlagen omdat ik dat gewoon dik vind.

nou, ik zal me nog eens bedenken al sik jou was ;)

was laatst iemand hier waar ik mijn astra tegen kon ruilen.

hij had een astra station, ding was ook verlaagd door middel van veren, leek ook zeker 1e klas mooi hoor.

heb er in gereden, damnzz wat een stuiterbak haha. maar ja, hij had de originele veren ook nog wel er bij.

ruil is trouwens niet door gegaan, zijn auto had roest, zal er nu nog mee door de apk komen, volgend jaar zal ie al aardig verder zijn, als er niks aan gedaan werd.

och, kan de link van die astra hier wel neer zetten trouwens, ik had hem zelf ook via speurders gezien haha.

mooie auto wel, rijd ook goed, dus als iemand nog een leuke station zoekt.

maar hij heb er bij staan bieden vanaf 300, toen ik vroeg wat de uiterste prijs was kreeg ik terug dat dat 700 was ;)

http://www.speurders.nl/plaatjes/f_...ml?fh_view_size=100&pc=7902&q=astra+f" onclick="window.open(this.href);return false;

kwam nu deze ook ff tegen, wat een gigantisch mooi interieur :wub

http://www.speurders.nl/plaatjes/f_...ml?fh_view_size=100&pc=7902&q=astra+f" onclick="window.open(this.href);return false;

@astraTD wrote:260,- 1035kg.

Eigenlijk op belgs kenteken zetten :sleeping :jerry

Damn wat een geld, ik betaalt de helft! Ookal rij ik op benzine natuurlijk!

@astraTD wrote:@soepkiepe wrote:wrm dan een pekel bak nemen? dan kan (in dit geval rik) toch ook zijn eigen auto gebruiken?

Dat bedoel ik ook... ik zou alleen een pekelbak kopen als ik iets unieks in de garage had staan.. zoals een v8 amerikaan oldtimer.

Maar voor een dagelijks vervoermiddel wat elke regenbui mee maakt in dit landje ga ik niet voor inde winter een andere bak kopen voor een beetje zout :jerry voor die 450,- koop ik voor 20,- wel tectyl :jerry

Door al die regen en vocht dat de autos sneller rotten als paar keer door een sneeuwbui te rijden.

Stiekem verheug ik me wel weer op de winter.. :D

Ja maar, jij hebt een F van het goede bouwjaar qua roest

Ik mag elk voorjaar nalopen wat de "schade" is na de winter.

Mn F is nu top en dat wil ik graag zo houden.

Mn E gaat zowieso al niet de weg op als er pekel ligt, vindt ie helemaal niet leuk haha.

(verrek, mn 5000e bericht alhier :jerry )

Rik :D

Me to.. alleen jammer dat het zwaare beestjes zijn. zijn 110,- extra op de 3maand voor de wegenbelasting (diesel)

Terug
Naar boven