• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Gespot op marktplaats e.d.

Ja dat wel maar voor 11.000 ziet er echt heeel fris uit en helemaal voor een dieseltje.

Mijn eerste rijkunsten was in een Kadett diesel van 86.. deze hebben we nog 2 jaar bewaard maar was al zo rot dat die de 25jaar niet meer ging halen. Is nu al 8jaar geleden.

@Mr.F wrote:11.000 op de teller maar de kadettjes hebben maar een 5 cijferige teller :P

Ziet er wel heel netjes uit!

Huh :wtf

Heb even wat foto's opgezocht en inderdaad, heb je gelijk in...

Hoe komt dat? Kan moeilijk geloven dat Opel op voorhand al wist dat die minder als 100 000 km zouden lopen :jerry

Mijn E heeft ook maar 5 cijfers:

6pt5dh.jpg

Rik :)

klaag niet zo joh!!

wieldoppen er op, beetje water er over, moet jij eens zien hoe anders als hij er dan al bij staat! :jerry

Ja hendig, zie je nog overal die lelijke deuken, zwart spatbord.

Voor zijn kmstand en leeftijd ziet hij er echt verwaasloosd uit hoor :jerry

@astraTD wrote:
Deze is ook nog zeer netjes, lijkt wel op de astra van Mr.F.

bedoel je dit sarcastisch?

want als ik naam en provincie ff bekijk weet ik vrijwel zeker dat het die van mr f is namelijk :jerry

die bourdoux rode vind ik veel te duur, voor die prijs koop je die nette rooie van 650, en die gsi.uit uden voor 950 dan kan je overschroeven wat je wat je er op wil en hou je nog onderdelen spare over:P

Terug
Naar boven