• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Gespot op marktplaats e.d.

@Maurice89 wrote:
Neem je mee met de?

Die trekhaak :shock:

@Wjswaving wrote:

Weet niet of die van iemand is op het forum. Maar echt wat een dikke cabrio :wub

Deze auto kom ik regelmatig tegen in Roosendaal. Vind 'm persoonlijk niet zo mooi, nogal over the top....en nooit in de wasstraat geweest? Vorig jaar kwam hij de wasstraat nog uitgereden en stak hij z'n duim nog op naar mij (stond met mijn Coupé bij de wasstraat om foto's te maken).

en deze dan?

10052010255-1.jpg

Sorry, inderdaad, je hebt gelijk.

Maar de meeste cabrio's zijn gebouwd met de x16xe.

Er zijn maar een paar (late) coupé's met de 1.6 en die hebben inderdaad ook 4-gaats.

Kwam trouwens afgelopen weekend een Astra Cabriolet met Z20LET tegen, die heeft inderdaad ook vijfgaats naven+velgen (keek ff terug op de foto).

@RISL wrote:

Er zijn maar een paar (late) coupé's met de 1.6 en die hebben inderdaad ook 4-gaats.

De 1.6 cabrio heeft altijd 4 graats, de 1.6 coupé heeft 5 gaats. :thumb

@RISL wrote:Sorry, inderdaad, je hebt gelijk.

Kwam trouwens afgelopen weekend een Astra Cabriolet met Z20LET tegen, die heeft inderdaad ook vijfgaats naven+velgen (keek ff terug op de foto).

X16XE??? nooit geleverd in welke Astra-G dan ook, deze motor is echt ALLEEN maar geleverd in de Corsa-B en Tigra A

!.6 16V Cabrio's:

2000 t/m 2003 Z16XE

2003 t/m laatste geleverde: Z16XEP

Willem

Tja, Het is dat ik voor Duitsland een Groene Milieu sticker nodig heb, anders had ik zo een Combo-B diesel gekocht, of een Astra-F-VAN diesel..

Maar moet nou weer een Euro-4 gaan zoeken (Combo-C / Astra-G of H met 1.3CDTi-DPF 1.7CDTi of 1.9CDTi-DPF motor erin)..

Willem

@Mr.F wrote:@astraTD wrote:Ga de mijne binnenkort ook te koop zetten,, alleen de vraag kom ik hem wel nog kwijt door de kmstand :hmmz

Gaan we nou krijgen? Nu Rik en mijn Astra nog en het is compleet :P

Jep, de mijne gaat ook de verkoop in, kan natuurlijk niet op jullie achterblijven :jerry :jerry

Rik :)

@wim-v6 wrote:@RISL wrote:Sorry, inderdaad, je hebt gelijk.

X16XE??? nooit geleverd in welke Astra-G dan ook, deze motor is echt ALLEEN maar geleverd in de Corsa-B en Tigra A

!.6 16V Cabrio's:

2000 t/m 2003 Z16XE

2003 t/m laatste geleverde: Z16XEP

Willem

Sorry, ik bedoelde de z16xe. Ik wist dat de x16xe niet in de Astra G's geleverd zijn, maar wie plaatst dan ook die X en die Z naast elkaar op een toetsenbord :shock:

Lees meestal m'n post ff na voordat ik 'm plaats, maar hier heb ik overheen gelezen.

Terug
Naar boven