• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Gespot op marktplaats e.d.

Hmm dacht dat de 2.0liters een teller hadden tot 240km/u :hmmz

Gsi met net een ton voor 1100,- is dan wel koopje.

Teller klopt niet van die gsi.. Onder google zie ik genoeg astra's gsi met tellers tot 240km/u met W-1111 en W-1102.

Andere bak kan ook. Als ik op inet zoek naar bijv. Cabrio's met C20NE gaan die tellers ook tot 220 (W=1111)

Maar die kan natuurlijke een andere bak hebben dan een GSI. Volgens mij is GSI meestal wel standaard een CR bak.

Die stoot strips zijn niet origineel op een F1 geleverd, zijn F2 stootstrips. Nou kan je die natuurlijk wel altijd bij de

dealer bestellen en op welke Astra dan ook plakken.. (uit behoud van lak en plaatwerk bijv. als je in parkeervak staat bij de buurt super o.i.d.)

Ook de GSi met 2.0i 8V motor is gewoon geleverd met 220km/u teller, degenen met een 250km/u (240/km/u als je het laatste streepje niet meetelt) teller zijn niet origineel.

De stootstrips zijn inderdaad astra-F2 Stootstrips.

Willem

@Mr.F wrote:Daar hebben we een marktplaats gedeelte voor ;)

Ja ik weet het. Maar dan moet ik weer een plek gaan vinden voor de foto's. En ik hou niet zo van dubbel werk.

@wim-v6 wrote:Ook de GSi met 2.0i 8V motor is gewoon geleverd met 220km/u teller, degenen met een 250km/u (240/km/u als je het laatste streepje niet meetelt) teller zijn niet origineel.

De stootstrips zijn inderdaad astra-F2 Stootstrips.

Willem

Dat zegt weer genoeg :jerry

F 1,5 bedoel je.

Het is gewoon een originele auto veder, mi. ziet 'ie er keurig uit. Nagenoeg geen instapschade, ook vrij uniek.

Die stootstrips kunnen eraf, en die F2 sport /gsi lm'tjes ook, en dan originele waaiers erop, en je hebt een originele auto.

Terug
Naar boven