• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Gespot op marktplaats e.d.

@KadAstra-EF wrote:Tjee, hier een F met koplampsproeiers !

http://link.marktplaats.nl/524102946" onclick="window.open(this.href);return false;

Ik heb dit nog niet eerder gezien op een F.

Rik :)

De auto is ook geen GL, tis een CD uitvoering

Ja hoor de Astra van Jerremy heeft Koplampsproeiers,

oja,

en electrisch schuif kantel dak,

en Electrische ramen,

en Stoelverwarming,

en Board Computer

en Koplamphoogte verstelling

en Stoelhoogte verstelling Links en Rechts

en Airco

haha...

Op marktplaats worden stickers aangeboden voor de middenconsole voor een G.

http://link.marktplaats.nl/520289334" onclick="window.open(this.href);return false;

Heeft iemand daar ervaring mee? Mijn console is door hobby-heinz crème-wit gespoten. Ik vind het er niet uitzien.

Bij het zoeken naar een andere kwam ik deze tegen.

op google :P

product_thumb.php

product_thumb.php

@ron2009 wrote:Op marktplaats worden stickers aangeboden voor de middenconsole voor een G.

http://link.marktplaats.nl/520289334" onclick="window.open(this.href);return false;

Heeft iemand daar ervaring mee? Mijn console is door hobby-heinz crème-wit gespoten. Ik vind het er niet uitzien.

Bij het zoeken naar een andere kwam ik deze tegen.

Ik heb toendertijd zo'n stickerset (carbon) in mijn Astra F geplakt,ik heb het er een paar jaar in gehad totdat ik de Astra inruilde,nooit losgelaten of lelijk geworden :thumbup ,wel goed ontvetten voordat je begint.

@gertjuh1968 wrote:wie o wie is hier bekent mee ?

http://link.marktplaats.nl/525896136" onclick="window.open(this.href);return false;

Gert

Ik heb dit gevonden op een ander forum, schijnt toch wel te werken....:

Olie: In bijna alle gevallen geldt dat je dit pas veilig kunt doen bij oude motoren / bakken nadat deze uit elkaar zijn geweest en opnieuw moeten inlopen. Dan voorkom je ook ongewenste ellende als reacties met oude olieresten enzovoorts.

Een hele fijne toevoeging is molybdeensulfide (moly). Dit materiaal geeft een veel betere smering, omdat het niet (!) vloeibaar is en toch goed smeert en bestand is tegen hoge temperaturen.

Sommigen oliesoorten hebben al een moly toevoeging. Maar het is (soms moeilijk te vinden) ook los te koop. Bij toevoeging is het beter on de verpakking eerst te verhitten tot max. een graad of 50 (je wilt immers je handen niet verbranden). Goed schudden en dan bij in de motor gieten.

Of bij een verversing, eerst door de olie en dan het geheel goed verwarmd en geschud in de motor / bak gieten.

Op deze manier maak je met een olie van de Hema of Gamma een superieur product t.o.v. de dure merk olie?n.

En producten als Slick 50 moet je mijden als de pest. Dat is alleen voor de louche handelaar om een verrotte motor ff goed te laten klinken. Die producten houden het hooguit een half jaar vol, daarna heb je supersnelle slijtage en dus een kapotte motor.

De astra rijders hebben er niks aan :jerry Maar is zeker wel een mooie hoendeplank, heb er al een bodje op gedaan :jerry

Heb ik m in het verkeerde type Opel geplaatst ?

errrr...... het zal de kou wel zijn....

Misschien dat de admin em ff kan verplaatsen ?

Terug
Naar boven