• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Gespot op marktplaats e.d.

@Mr.F wrote:Ik heb een F1,5 -> MY94.

Ja heb ik ook.. Jij hebt nog een echte F1, bouwjaar 1994.

F2 (of 'Phase II') wordt ook wel MY95 genoemd, en ik heb een F2 met bouwjaar 1994. Dus een vroege F2

@KadAstra-EF wrote:Hey Soepkiepe,

Hier de vervanger voor je huidige F:

http://link.marktplaats.nl/546943774" onclick="window.open(this.href);return false;

Rik :)

lijkt net verkeerd dat ding, maar waarom zal ik die van mij weg doen en de zelfde weer kopen haha:P

ga er qwa leeftijd dan nog op achteruit ook trouwens.

ALS mijne weggaat komt er een oldtimer weer, of een astra f station, en dan het liefst een 2.0 haha:P

heb een b kadett zien staan voor 300, maar waren geen fotos bij, en staat ook niet bij als hij gekeurd is, verwacht vanniet voor die prijs trouwens.

niet echt super mooie auto's, maar wel goedkoop.

die wil ik van de week eens bellen, heb noggeen mail teruggehad namelijk.

als dat wat is ga ik daar misschien een tijdje in rijden, wat ik dan met de astra doe weet ik nog niet.

had verwacht dat er wel wat meer reacties zal wezen op mijn astra, maar tot nu toe niet 1 :P

sloop levert hij meer op dan aan oud ijzer hoorde ik laatst... in het ergste geval...

maar vind ik de auto niet waard, ding is gewoon goed, scheelt weinig aan, voor de apk ben ik ook niet bang, zullen een paar kleine dingen zijn, 1 achter veer, handrem kabel waarschijnlijk aanspannen, meer kan ik me zo niet bedenken, en tsja die voorschade.

nja we zien wel, zal hem nog eens op speurders zetten.

ja marktplaats komt ie ook, maar dan wel tussen auto onderdelen.

ik vind 25 euro of zo wel erg veel om een auto te koop te zetten.

wanneer ik hem nu via mp verkoop en ze willen dan die 25 hebben snap ik het, maar als hij niet verkocht word vind ik dat ze nie om die 25 euro moeten zeuren :P

zelfs aanhangers kun je er niet voor niks op zetten haha:P

@Mr.F wrote:Je kan hem ook voor minder tekoop zetten dus voor bijv 10 of 15 euro ;)

Of je zet hem op Marktplaats voor 25 en zet de auto te koop voor 800

Dat word tog niet betaald.... en marktplaats wil ook gewoon geld verdiene je wilt je auto verkopen of niet zou ik zeggen :angel

ja maar dan is hij er zo snel weer af, werkt ook niet echt.

maar ja, voor 800 er op zetten, heb hem op speurders gehad, 3 biedings gehad.

300 van rik :P

350 van een ander

400 van rik.

hoger is hij niet gekomen, maar ja was ook een wirwar van fotos, wanneer ikweer op me eigen pc zit zal ik hem nog eens op speurders zetten met betere fotos.

kijken als dat veranderd, astra f schijnt export te zijn namelijk.

ja maurice, ik wil mijn auto verkopen, maar heb er geen 25 euro voor over om hem een week op mp te hebben staan :P

vooral niet omdat hij niet persee weg hoeft nog.

dan is die 25 idd overbodig en speurders is lekker gratis :thumbup Als mensen echt een auto zoeken kijken ze niet alleen op marktplaats zou ik zeggen :thumb

@soepkiepe wrote:ja maar dan is hij er zo snel weer af, werkt ook niet echt.

maar ja, voor 800 er op zetten, heb hem op speurders gehad, 3 biedings gehad.

300 van rik :P

350 van een ander

400 van rik.

hoger is hij niet gekomen, maar ja was ook een wirwar van fotos, wanneer ikweer op me eigen pc zit zal ik hem nog eens op speurders zetten met betere fotos.

kijken als dat veranderd, astra f schijnt export te zijn namelijk.

ja maurice, ik wil mijn auto verkopen, maar heb er geen 25 euro voor over om hem een week op mp te hebben staan :P

vooral niet omdat hij niet persee weg hoeft nog.

Toen was mn geld op :jerry

Rik :)

@soepkiepe wrote:

deze ziet er ook nog wel mooi uit voor zijn leeftijd trouwens.

ook het 1 en ander aan gedaan, maar staat hem wel goed. :vertag

Ik wist niet dat je een oma blokje erin had :oops:

@soepkiepe wrote:ja marktplaats komt ie ook, maar dan wel tussen auto onderdelen.

ik vind 25 euro of zo wel erg veel om een auto te koop te zetten.

wanneer ik hem nu via mp verkoop en ze willen dan die 25 hebben snap ik het, maar als hij niet verkocht word vind ik dat ze nie om die 25 euro moeten zeuren :P

zelfs aanhangers kun je er niet voor niks op zetten haha:P

Klopt ik verkoop ook brommers, daar moet ik ook normaal 9,- voor betalen.

Nu zet ik de advertentie onder onderdelen snorscooters.. Gaat altijd goed.

En krijg altijd genoeg reacties.

oma doet het best goed hoor :P

als ik eens kijk hoe lui hij was toen ik hem kocht en hoe wakker hij nu is :P:P

en over die onderdelen..

ik heb de aanhanger ook tussen auto diversen gezet, na 2 uur er af door dat ze zo fijn melden :P

had er al onder gezet dat ie niet verkeerd geplaats werd, de kosten van het plaatsen waren 9 euro, als is ik dat een paar keer zal doen bleef er niks meer over, maja hielp ook nie hahaha:P

Terug
Naar boven