• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Gespot op marktplaats e.d.

k zeg al niks meer :P

k snap je punt wel, als je hem niet kunt stallen heb je niks aan schorsen, maar verkopen aan een auto bedrijf dan?

dagwaarde ligt zo beetje op 350 a 400, een klein autobedrijfje zal dan vast wel 250 geven willen toch? daar kan hij makkelijk aan winnen lijkt me, of bekijk ik het nu wat te zwart wit?

@Christiaan Hummel wrote:Hoeveel leugens passen er in een advertentie?

De volgende Astra F zou cdx moeten zijn en uit 1998, maar volgens mij zegt het type stuurwiel toch anders, en ik denk dat dit een gl is:

http://www.marktplaats.nl/a/auto-s/...1b0d84f75c3056cc6db858f31&previousPage=lr" onclick="window.open(this.href);return false;

Tis een GL uitvoering ja.

Bovendien een handbak terwijl in de advertentie automaat staat :shock:

Of het moet een advertentie zijn die een keer gebruikt is, dat heb je ook wel.

Maar bovenal, wat een schadeauto :swear

Rik ;)

rik, in de advertentie staat het juiste kenteken ;)

buiten dat, mijn rooie was een gl en mijn huidige ook, de vorige was een 95er en die ik nu heb een 94er, beide met airbag stuur, dus denk dat er gewoon een ander stuur in is gezet ;)

ook zou het jaar er mee te maken hebben.

het is triowens geen gl zie ik net.

kijk maar in de deur.. elek spiegels en ramen ;)

ik kan op de 2e foto net niet goed zien wat er op de strip staat, maar volgens mij is het in ieder geval geen gl.

er is sowieso zelf mee bezig geweest.

als het een f2 is (98) waarom dan wel een f2 grill en koplampen maar f1 knipperlichten?

de achterkant is verder wel f2.

nogmaals, ik vermoed dat het wel klopt, maar dat er een ander stuur in is gekomen en andere richtingaanwijzers.

en rik, wat is een schadebak? hij is slecht gespoten ;)

Ja he ?

En als ik je vertel dat dezelfde auto in 1997 compleet in elkaar zat in de rechterflank na een aanrijding op de rondweg in Dokkum, geloof je het dan ?

mn neef heeft m helemaal rechtgetrokken en gedaan :)

Rik ;)

Weet niet wie er allemaal bied van jullie op mijn astra.. Maar ik heb dat liever niet.

Weet wel dat het aardig is bedoeld, maar nu weet ik niet wie er wel en niet serieus is.

Ik ben al blij met 200,- maar als een van jullie 300 en 400 gaat bieden.. Gaat een serieus persoon er niet meer op in.

Ik wil hem zo snel mogelijk weg hebben.

Terug
Naar boven