• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

gewoon turtle waxen of turtle wax black box gebruiken?

klopt wel ja, maar je doet er ook lang mee

kleien doe je eigenlijk maar 1 of 2 keer per jaar (als die niet al te veel onder de bomen staat)

potje Chemical guys wax is 25 euro. Black Peet's van Chemical Guys is 30 euro en die schijnt speciaal voor donkere/zwarte auto's te zijn.

en die microvezel poetsdoeken hoef je niet van Meg's te kopen, zijn echt wel goedkopere alternatieven.

die polijst stap zou je ook wel over kunnen slaan in principe (ik doe die tenminste ook nooit)

Vooral uni lakken (zoals die rooie die roze wordt ;)) hebben profijt van polijsten. Maar jij zal wel metallic lak met een blankelak toplaag hebben.

over die boomsappen . . . kleien!!

pak een blok van 200g van chemical guys.

die is ook 25€ maar voor meg's krijg je bv maar 50g

je kunt er een lubricant spray voor gebruiken om te kleien, maar je kunt ook gewoon een spuitfles met autoshampoo gebruiken.

ga tevens ook eens naar een speciaalzaak en niet naar de Heuts ;)

bij de heuts moet je onderdelen halen en geen poetsmiddelen :P

Poorboys is prima heeft een uitstekende prijs kwaliteit verhouding.

En wat ook makkelijk is kan gewoon in de zon worden verwerkt.

@nova.... wrote:Zit er aan te denken om een setje te bestellen van Poorboys.... Goed of niet goed??

Van carclean.nl

poorboys is perfect.

zeg persoonlijk wel dat ik hun waxen niet zo lekker vind. zelf gebruik ik graag van dodo juice de wax en dan vooral de blue en purple velvet

@nova.... wrote:Zit er aan te denken om een setje te bestellen van Poorboys.... Goed of niet goed??

Van carclean.nl

poorboys is perfect.

zeg persoonlijk wel dat ik hun waxen niet zo lekker vind. zelf gebruik ik graag van dodo juice de wax en dan vooral de blue en purple velvet

Van carclean.nl

poorboys is perfect.

Van carclean.nl

poorboys is perfect.

Van carclean.nl

poorboys is perfect.

Van carclean.nl

poorboys is perfect.

Terug
Naar boven