@darknight2003 wrote:Hmm leuk opctje vrouwke. Rijd zelf ook zon astra alleen dan een 1.6je. Niet snel en ook nog niet eens zuinig

en nee ligt niet aan me rechter voet haha. Automaatje he... Ik zit er nou zelf aan te twijfelen om voor een OPC 2 te gaan of voor een ik durf het niet te zeggen.. een Ibiza FR.. Maar dat komt volgend jaar wel haha.
Ik zou als je xenon doet inderdaad andere koplampjes erin zetten

. Weet niet waar je woont eigenlijk maar als er iets is zeg het maar hoor. Kan tie wel bij ons op de brug enzo.
Welk jaar is je wagentje en hoeveel KM heeftie op de teller staan?.
hey bedankt voor je aanbod.. ik heb ook een astra uit 99 gehad 1.6je haha toen ik die kocht was hij anderhalf jaar uit met 35.000 op de teller.. wat een ellende heb ik gehad.. en dat uit de garage nog wel bij de opel.
ik zag vandaag zijn lampen en denk eraan om toch xenon erin te laten zetten ja.
bij mijn C5 had ik de blauwe erin zitten, maar bij deze neem ik waarschijnlijk de witte..
ik kom uit vlissingen, en in middelburg is een jongen die bouwt het in voor 75 euro, die had het ook bij de C5 gedaan.
dat is naar mijn weten niet veel geld, kan me nog herinneren voor mijn gold TDI dat ik toen 300 euro betaalde, maar dat is alweer 3 jaar geleden.
edit: hij is van bouwjaar 2000 en heeft 226 op de teller staan, met autopas.. dus ga er vanuit dat het klopt natuurlijk.
opc2 vind ik ook echt vet, die wil ik hierna hebben.. en hopelijk lukt het om van de zomer het geld bij elkaar te hebben voor de opc2 en dan deze in te ruilen op de opc die ik dan tegen ga komen.
een ibiza vind ik wel leuke auto's maar vind ze toch wat te klein en te weinig kofferbak ruimte.. voor mij is dat onlogisch omdat ik 2 grote honden heb en een kleine, de grote moeten in de kofferbak kunnen namelijk.. en bij een ibiza is dat net te weinig.
al moet ik zeggen dat ik ook aan een ibiza heb zitten denken, heb een mooie blauwe 2 liter 16v zien staan met leuke witte velgen van bouwjaar 99..